Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.
Taniec wyzwala radość, energię i optymizm, a w czasie pandemii jest świetnym sposobem na radzenie sobie z napięciem i stresem. Tak się składa, że dla marki Koral rok 2020 był rokiem tańca, zorganizowaliśmy więc taneczny konkurs w internecie – Koral Dance Show! Pomogły nam w tym gwiazdy tańca: Agnieszka Kaczorowska-Pela, tik-toker Sebastian Kowalczyk, znani z You Can Dance Klaudia Antos i Majkel Kalcowski oraz Daniel Wierzchowski, który zatańczył w tegorocznym spocie reklamowym Koral. Zaprezentowali choreografie, które w dowolny sposób zinterpretować mieli uczestnicy konkursu. Efekt? Tańczyły dzieciaki, młodzież i dorośli, profesjonaliści, amatorzy i osoby lubiące dobrą zabawę. Pozytywna energia, jaka towarzyszyła konkursowi była w tym roku wyjątkowo potrzebna. Przykład poniżej, po więcej user generated content zapraszamy na www.KoralDanceShow.pl.
Suavinex to hiszpańska marka akcesoriów premium dla niemowląt, istniejąca już od ponad 35 lat. W 2019 roku zadebiutowała na polskim rynku i odtąd jesteśmy odpowiedzialni za jej wizerunek w Polsce. Piękne, funkcjonalne i przede wszystkim użyteczne akcesoria Suavinex używane były nawet przez hiszpańską rodzinę królewską. W Polsce – za sprawą działań naszej agencji – równie chętnie pokazały się w 2020 r. z nimi celebrytki, młode mamy: Anna Starmach, Agnieszka Kaczorowska-Pela, Olga Frycz, Ewa Mrozowska, Izabela Janachowska, Magda Pyznar. Współpraca, która obejmowała emisję postów na Instagramie i Insta Stories, przełożyła się na znaczny ruch na stronie www.suavinex.pl
W 2020 r. wprowadziliśmy na TikTok lody Koral. To pierwsza marka lodów na najpopularniejszej młodzieżowej platformie! Nasza akcja była odpowiedzią na potrzeby czasu zamknięcia spowodowanego tegoroczną epidemią i doskonale wpisała się w obowiązujący wówczas social-mediowy trend #zostańwdomu. Wyzwanie #zawszejestpora na twoją zajawkę rzucone przez markę oraz współpracujących z nią influencerów zachęciło dzieci i młodzież do podzielenia się swoimi zajawkami i domowymi sposobami na nudę. Po raz kolejny pokazaliśmy, że z lodami Koral świat jest zawsze kolorowy i pełen radości. Hasło konkursu w oczywisty sposób nawiązuje do znanego wszystkim „Zawsze jest pora na lody Koral”. Efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania – szczegóły tutaj.
Chcesz przeprowadzić ciekawą akcję konsumencką? Skontaktuj się z nami >
Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 projektów Social Media 2020 r. >