Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Content marketing SEO/SXO Social media Strony www Akcje specjalne Strategie komunikacyjne Strategie marketingowe

Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.


Mijający rok nie był najlepszym rokiem dla branży. Wprawdzie w czasie lockdownu konsumpcja internetu wyraźnie wzrosła, nie uchroniło to jednak digitalu od cięć budżetów reklamowych. Spadki były jednak zdecydowanie mniejsze niż w innych mediach, finalnie więc internet wyszedł na plus, umacniając swoją pozycję na rynku reklamy.

Wiele biznesów przeniosło się do sieci. Dotyczy to zarówno sprzedaży towarów, usług, obsługi klienta jak i digitalizacji samych produktów. Obecnie zarejestrowanych jest na polskim rynku około 42 tys. sklepów internetowych, z czego w pierwszym półroczu 2020 r. powstało ich aż 5,5 tys.! Zmieniły się zwyczaje zakupowe oraz potrzeby konsumentów. W reklamie 2020 r. sztuką było umiejętne dostosowanie komunikatów do panującej sytuacji, przebicie się z nimi do świadomości oraz zdobycie zaufania klientów. Jako agencja działająca w modelu Digitalowego Marketingu Funkcjonalnego, sprostaliśmy wyzwaniom! Na kolejnych stronach przedstawiamy po 3 topowe projekty z dziedzin: content marketing, strony WWW, akcje specjalne, social media, kampanie adsowe, SEO/SXO.

 

Top 3 Projekty contentowe - Veneo 2020

 

1. Doppelherz – Siła Życia

Przez cały 2020 rok pod hasłem „Siła Życia” prowadzimy rozbudowane działania contentowe, promujące suplementy diety Doppelherz. O samej idei pisaliśmy w tym artykule, poniżej przedstawiamy krótko najważniejsze kampanie.


Siła Męskości – męskie rozmowy o prostacie

W zabawny i przystępny sposób edukujemy mężczyzn oraz ich partnerki na temat wagi dbania o gruczoł prostaty już przed 40-tym rokiem życia. „Jak leci? Męskie rozmowy o prostacie” to cykl filmów oraz artykułów udowadniający, że edukować można przez zabawę. Dostarczanie wiedzy, jak dbać o prostatę i w którym momencie warto udać się na badania jest elementem contentowym kampanii produktu Doppelherz Na prostatę Forte, odbywającej się pod hasłem Siła Męskości.

 

Siła Relacji w czasach pandemii

Kampania promująca flagowy produkt Doppelherz Vital Tonik przypadła na czas pierwszej fali pandemii COVID-19. Był to okres, gdy wielu z nas chcąc nie chcąc musiało ograniczyć kontakty z bliską rodziną, a tęsknota i brak poczucia bezpieczeństwa sprawiły, że zaczęliśmy weryfikować swoje relacje z rodzicami. Kampania Siła Relacji realizowana była m.in. za współpracy z Anną Starmach, Olgą Frycz i Agnieszką Kaczorowską-Pelą. Obejmowała też wzruszający spot wideo oparty na story tellingu, stworzony techniką rysunków na piasku, a także nagrania wideo z psycholog, dr Aleksandrą Piotrowską, która opowiadała o więzi, przywiązaniu, miłości i tęsknocie w dobie pandemii.

Obecnie idea wzmacniania relacji kontynuowana jest na zaprojektowanej i wykonanej przez nas stronie www.SilaDwochSerc.pl.


Siła Ruchu z Robertem Korzeniowskim

Kolejną kampanią contentową wartą wyróżnienia w 2020 r. jest Siła Ruchu. Zaangażowaliśmy do niej Roberta Korzeniowskiego, który pokazuje i edukuje, jak poprzez aktywność fizyczną zadbać o układ kostno-stawowy, odporność oraz psychikę. Mistrz opowiada o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu oraz instruuje i motywuje do wykonywania ćwiczeń. Materiały dostępne są na www.MojaSilaRuchu.pl, gdzie powstała również edukacyjna Strefa sprawnych stawów poświęcona produktowi Doppelherz® system KOLLAGEN 11.000 PLUS.

Kampania skierowana jest do osób uprawiających sport amatorsko lub półprofesjonalnie oraz osób starszych, czyli wszystkich, którzy chcą zachować dobrą kondycję stawów lub potrzebują suplementacji kolagenem.

 


2. ADAM BARON – znacznie więcej niż lifestyle

Niebanalna osobowość wymaga niebanalnej torebki i właśnie tacy klienci odwiedzają prowadzony przez nas magazyn lajfstajlowy dla marki ADAM BARON. Dostarczamy im treści, których oczekują. Regularnie poruszamy tematy nawiązujące nie tylko do świata mody i branży fashion, lecz również stylu życia, aktualnych trendów i przemian społecznych oraz zrównoważonego rozwoju. Nasze treści cały czas pracują na sprzedaż, o czym pisaliśmy na naszym blogu.

Magazyn blogowy ADAM BARON

 


3. Dawniej Bayer Animal Health, aktualnie Elanco Poland - Kleszcze nie biorą wolnego

Kampania „Kleszcze nie biorą wolnego” to najbardziej merytoryczna i rzetelna wiedza w internecie na temat kleszczy w kontekście zwierząt. Akcji patronuje najlepsza specjalistka w tej dziedzinie dr Marta Hajdul-Marwicz, doktor nauk medycznych, specjalista biologii i autorka bloga poświęconego tematyce kleszczy. Contentowa kampania edukacyjna odbywa się w sekcji poświęconej kleszczom na www.mojzdrowyfutrzak.bayer.com, w social mediach oraz w materiałach B2B skierowanych do przychodni. Za kampanią kryje się marka z portfolio firmy Elanco Poland (dawniej Bayer) przeciw kleszczom oraz innym pasożytom – Foresto.

Key Visual akcji Kleszcze nie biorą wolnego

 

Potrzebujesz konwertującego contentu dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami

Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 akcji specjalnych 2020 r. >

sprawdź nasz
newsletter

Scroll