Digital postpandemiczny, czyli 5 trendów marketingowych na 2022 rok 23/12/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Digital postpandemiczny, czyli 5 trendów marketingowych na 2022 rok Nie jest do końca prawdą, że przełom grudnia i stycznia to w marketingu „sezon ogórkowy”, ale praktyka pokazuje, że zawsze znajdzie się nieco czasu wolnego na zrobienie podsumowania ostatniego roku, czy opracowanie tekstu dotyczącego przewidywań trendów na kolejne 12 miesięcy.
Najlepsze kampanie marketingowe 2021 w Veneo 20/12/2021 Kampanie marketingowe Poznaj topowe #DobreProjekty 2021 roku zrealizowane w Veneo z kategorii: social media, strategia, design, content marketing, strony WWW, SXO i performance.
Najlepsze kampanie marketingowe 2021 w Veneo 20/12/2021 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Najlepsze kampanie marketingowe 2021 w Veneo To był rok dobrych projektów. Dobry nie oznacza ładny i efektowny, lecz przede wszystkim efektywny. Żeby taki był, musi przynosić wymierne efekty biznesowe i wizerunkowe.
Lody Koral Ekipa – #BłogieChwile w czasie pandemii 29/11/2021 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Lody Koral Ekipa – #BłogieChwile w czasie pandemii Kampania „Lody Koral Ekipa” promująca nowość produktową – lody Koral Ekipa – okazała się najskuteczniejszą kampanią marketingową ostatnich lat w Polsce. Zmieniła rynek lodów impulsowych w Polsce w skali dotychczas niespotykanej.
5 topowych nowości na Instagramie 24/11/2021 Social MediaLeave a Comment on 5 topowych nowości na Instagramie Z miesiąca na miesiąc, a niekiedy nawet z tygodnia na tydzień platforma społecznościowa Instagram prezentuje swoim użytkownikom nowe, nieznane im dotąd funkcje.
Jak wykorzystać Internet do sprzedaży mieszkań? 19/05/2021 Digital consultingLeave a Comment on Jak wykorzystać Internet do sprzedaży mieszkań? Wg danych GUS w 2020 r. w Polsce oddano do użytku ponad 222 tys. mieszkań i wydano 170 tys. pozwoleń na budowę. W okresie 01-03.2021 wydano już kolejnych 50 tys. decyzji. Jakich mieszkań szukają klienci? Jak zawalczyć o klienta w dobie tak dużej konkurencyjności?
Wzrost biznesu dzięki mediom społecznościowym, czyli o potencjale sprzedażowym SoMe 04/05/2021 Social MediaLeave a Comment on Wzrost biznesu dzięki mediom społecznościowym, czyli o potencjale sprzedażowym SoMe Wielu brand managerów, wysyłając zapytania ofertowe do agencji marketingowych, oczekuje rekomendacji odnośnie tego, w którym kanale społecznościowym marka może odnieść swój sukces sprzedażowy.
Marketing „netfliksowy”, czyli jak (i po co) stworzyć dobry cykl contentowy 29/04/2021 Content MarketingLeave a Comment on Marketing „netfliksowy”, czyli jak (i po co) stworzyć dobry cykl contentowy Chyba można założyć, że każda marka marzy o tym, by tworzone i udostępniane przez nią treści były wyczekiwane przez czytelników, fanów, subskrybentów… Często mamy jednak do czynienia z sytuacją, gdy reklamy, posty, czy artykuły są szeroko promowane, czasem wręcz „wciskane” grupie docelowej, co powoduje spadek wszystkich ważnych wskaźników.