Social Media i Influencer Marketing vs. AI – jak korzystać z technologii AI i pozostać „social”? 19/07/2023 Social MediaLeave a Comment on Social Media i Influencer Marketing vs. AI – jak korzystać z technologii AI i pozostać „social”? W obliczu naszych codziennych wyzwań, sztuczna inteligencja dała się poznać jako narzędzie ułatwiające pracę, z drugiej strony – jako zagrożenie dla części stanowisk w branży marketingu.
SEO vs. AI – jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu stron internetowych? 07/07/2023 Google MarketingLeave a Comment on SEO vs. AI – jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu stron internetowych? Coraz częściej pojawiają się więc pytania na temat tego, czy AI jest realnym zagrożeniem dla specjalistów. Warto natomiast skupić się raczej na szerokich możliwościach sztucznej inteligencji, których świadome wykorzystanie może zwiększyć skuteczność, wydajność oraz szybkość pracy każdego SEOwca.
Content & Kreacja vs. AI – jak Chat GPT-4 może pomóc w pracy content marketingowca? 20/06/2023 Content MarketingLeave a Comment on Content & Kreacja vs. AI – jak Chat GPT-4 może pomóc w pracy content marketingowca? Tworzenie konspektów artykułów, mailingów, generowanie pomysłów na aktywację konsumencką, a może wsparcie przy researchu i korekcie tekstu? Sprawdź, w czym może pomóc Ci sztuczna inteligencja w codziennej, agencyjnej pracy.
Veneo vs. AI – jak nowe technologie zmieniają nasze podejście do pracy i sposób myślenia o biznesie Klientów? 14/06/2023 Digital consultingLeave a Comment on Veneo vs. AI – jak nowe technologie zmieniają nasze podejście do pracy i sposób myślenia o biznesie Klientów? Jak bardzo najnowsze narzędzia AI zmieniają naszą pracę? W jakich zadaniach stanowią nieocenioną pomoc, a które obszary wciąż wymagają pełnej kontroli marketera?
Trendy na TikToku w 2023 roku 30/05/2023 Social MediaLeave a Comment on Trendy na TikToku w 2023 roku „Widziałem to na TikToku” – brzmi znajomo? Z pewnością usłyszałaś/eś to zdanie przynajmniej raz w życiu. Czym jest TikTok, do kogo jest kierowany i o co w nim chodzi?
Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali? 03/04/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Pokolenia konsumentów. Jak do nich dotrzeć, żeby nas słuchali… i kupowali? Czy babcię zauroczy młody influencer? Czego generacja X szuka na YouTubie? Czy Milenialsi wyleczyli się z FOMO? Czy warto robić kampanie Facebook Ads dla Zetek? Jak robić SEO dla pokolenia Alfa?
Marketing społecznie odpowiedzialny – nowe oblicze budowania relacji z klientem 16/03/2023 Strategie marketingoweLeave a Comment on Marketing społecznie odpowiedzialny – nowe oblicze budowania relacji z klientem Cause Related Marketing, czyli marketing społecznie odpowiedzialny to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Na czym polega i jak dobrze go prowadzić?
Marki w czasach kryzysu klimatycznego. Analiza wybranych przykładów 24/02/2023 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Marki w czasach kryzysu klimatycznego. Analiza wybranych przykładów Zbliżającą się katastrofę klimatyczną można porównać do Titanica, który właśnie otarł się o skałę – poszycie pęka, woda wlewa się do dolnych grodzi, jeszcze nie ma powszechnej paniki, ale widmo wielkiej tragedii coraz wyraźniej rysuje się na horyzoncie.