Efekt halo w marketingu – jak ugryźć temat? 24/07/2024 Kampanie reklamowe Dlaczego efekt halo ma tak istotny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów i jak wykorzystać tą wiedzę w praktyce?
Social media w Cannes, czyli jak media społecznościowe były wykorzystywane w kampaniach nagrodzonych w 2024 roku 19/07/2024 Social Media Jakie kampanie nagrodzili w tym roku? Sprawdźmy!
Świętujemy 20-lecie Veneo 15/07/2024 Akcje specjalneLeave a Comment on Świętujemy 20-lecie Veneo Rok 2024 jest dla naszej agencji wyjątkowy. Obchody jubileuszu 20-lecia działalności Veneo odbyły się 28 czerwca 2024 roku w Krakowie. Ten wyjątkowy wieczór spędziliśmy w gronie Klientów i sympatyków naszej agencji, a także obecnych i byłych pracowników.
20 lat Veneo, czyli co nas zaskoczyło w digital marketingu? 01/07/2024 Strategie marketingowe Veneo od początku stawiało na kompleksową obsługę firm i marek w Internecie, a tym samym zdobywanie i rozwój wielu obszarów kompetencyjnych.
4 zasady, dzięki którym Twoja Marka będzie autentyczna 12/06/2024 Strategie marketingowe Na czym polega autentyczność w reklamie? Jak wykorzystać autentyczność do własnych celów marketingowych?
„Na Wasz pogrzeb przyjdę w garniturze”. Jak Krzysztof Stanowski i Kanał Zero wypowiedzieli wojnę mainstreamowym mediom 10/04/2024 Strategie marketingowe Skąd wziął się fenomen Krzysztofa Stanowskiego? Czy Kanał Zero rzeczywiście zrewolucjonizuje format wideo w Internecie i skutecznie zawalczy z mainstreamem?
Czy w branży fashion jest miejsce dla marek zgodnych z opisem? O niełatwej misji bycia marką zrównoważoną 02/04/2024 Strategie marketingoweLeave a Comment on Czy w branży fashion jest miejsce dla marek zgodnych z opisem? O niełatwej misji bycia marką zrównoważoną Czy twoja marka jest zrównoważona, czy tylko komunikuje się jako zrównoważona? Przemyśl to zagadnienie, zanim klienci powiedzą „sprawdzam!”.
Komunikacja z pomysłem i dobrym planem albo marketingowy chaos, czyli dlaczego potrzebujesz strategii marki i jej komunikacji? 27/03/2024 Strategie marketingowe Jeśli czujesz, że marketingowy chaos dotyczy twojego brandu, postaw na komunikację z pomysłem i dobrym planem – przeczytaj o tym w naszym wpisie!