Personalizacja wyników wyszukiwania – co wie o Tobie Google i dlaczego jest to istotne? 08/04/2019 Google MarketingLeave a Comment on Personalizacja wyników wyszukiwania – co wie o Tobie Google i dlaczego jest to istotne? Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. Z założeniem, iż wyszukiwarka powinna dostarczać zawsze relewantnych informacji, zgadzają się nie tylko twórcy algorytmów Google, ale i specjaliści SXO.
Konkursowicze. Plaga, czy błogosławieństwo? 09/01/2019 Akcje specjalneLeave a Comment on Konkursowicze. Plaga, czy błogosławieństwo? W dobie wszechobecnego dostępu do Internetu, użytkownikiem globalnej sieci jest niemal każdy. Nawet nie posiadając komputera czy smartfona, pośrednio, wszyscy korzystamy z dobra jakim jest Internet.
Real Time Marketing na chłodno – jak wykorzystać grupę na Facebooku do działań RTM? 26/07/2018 Social MediaLeave a Comment on Real Time Marketing na chłodno – jak wykorzystać grupę na Facebooku do działań RTM? Zapowiedź zmian w funkcjonowaniu Facebooka ogłoszona 12 stycznia przez założyciela serwisu, Marka Zuckerberga, zatrzęsła światem social media marketingu i zmusiła reklamodawców do sięgnięcia po niekonwencjonalne środki.
Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads! 05/07/2018 Google MarketingLeave a Comment on Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads! 24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie za sobą rebranding systemu reklamowego internetowego giganta z Mountain View?
Veneo najszybciej rosnącą agencją interaktywną w Polsce 01/03/2018 Digital consultingLeave a Comment on Veneo najszybciej rosnącą agencją interaktywną w Polsce W opublikowanym wczoraj rankingu agencji interaktywnych Interaktywnie.com debiutujące w zestawieniu Veneo zajęło od razu miejsce w pierwszej dziesiątce.
Nowy algorytm na Facebooku – co oznacza dla marek, czyli jak być bardziej „social”? 19/01/2018 Social MediaLeave a Comment on Nowy algorytm na Facebooku – co oznacza dla marek, czyli jak być bardziej „social”? 12 stycznia Mark Zuckerberg poinformował o planowanych zmianach w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Nowa aktualizacja ma zagwarantować społeczności dostęp do interesujących treści, które inicjują dyskusję i pogłębiają relacje.
Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili 29/12/2017 Google MarketingLeave a Comment on Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili Google nieustannie udoskonala oferowane przez siebie narzędzia, udostępniając nowe funkcjonalności. W grudniu 2017 wprowadzona została kolejna innowacja. Obecnie firmy korzystające z Google AdWords mogą lepiej targetować swoje kampanie nie tylko wprowadzając do interfejsu listę maili obecnych już klientów, ale także poprzez ich numery telefonu.
Historia reklamy online w Polsce 20/12/2017 Strategie marketingoweLeave a Comment on Historia reklamy online w Polsce Widoczne na polskim rynku digital zmiany w planowaniu mediów związane są przede wszystkim z rozwojem technologii umożliwiających coraz bardziej precyzyjne targetowanie reklamy do coraz lepiej opisanego odbiorcy. Duże znaczenie ma też pojawienie się światowych graczy, którzy wraz z nową powierzchnią reklamową są jednym z głównych dostawców tychże technologii.