Jak performance zmienił podejście do marketingu w sektorze FMCG 21/11/2017 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Jak performance zmienił podejście do marketingu w sektorze FMCG Do niedawna performance był kojarzony tylko z rozwojem e-handlu oraz branży e-commerce. Mierzalność działań marketingowych zwłaszcza w tych obszarach jest niezwykle ważna. Od jakiegoś czasu jednak, mamy do czynienia z performance marketingiem, nie tylko w kontekście sprzedaży online.
Veneo na SEMcampie 23/10/2017 Google MarketingLeave a Comment on Veneo na SEMcampie SEMcamp to konferencja, na którą z chęcią przyjeżdżają specjaliści branży SEM. Podczas cyklicznych spotkań, praktycy dzielą się wiedzą z zagadnień performance marketingu. Jest to również świetna okazja na wymianę doświadczeń, spostrzeżeń oraz opinii, na temat wprowadzanych zmian, czy po prostu networking.
Nowa polityka bezpieczeństwa Google – pozyskaj certyfikat SSL dla swojej witryny 27/09/2017 Google MarketingLeave a Comment on Nowa polityka bezpieczeństwa Google – pozyskaj certyfikat SSL dla swojej witryny Czy klienci czują się w Twojej witrynie bezpiecznie? Ponad 50% użytkowników do korzystania z internetu używa przeglądarki Google Chrome. Dbając o swoich klientów, Google postanowiło zaostrzyć politykę bezpieczeństwa i wprowadzić dodatkowe zabezpieczenia już od października.
SXO wypiera SEO 25/09/2017 Google MarketingLeave a Comment on SXO wypiera SEO Klasyczne SEO koncentrowało się na uzyskaniu przez witrynę internetową wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Nie towarzyszył temu żaden inny cel. Dla wielu stron był to wystarczający pomost do realizacji właściwych celów biznesowych. Czasy jednak się zmieniły.
Loteria – czyli jak wygrać zainteresowanie konsumentów 20/09/2017 Akcje specjalneLeave a Comment on Loteria – czyli jak wygrać zainteresowanie konsumentów Dlaczego warto przeprowadzić loterię, a przede wszystkim, co zrobić, by była w 100% legalna? Odpowiadamy!
SXO, nowe spojrzenie na promocje serwisu w wyszukiwarce 10/09/2017 Google MarketingLeave a Comment on SXO, nowe spojrzenie na promocje serwisu w wyszukiwarce SXO (Search Experience Optimization) jest procesem optymalizacji, mającym na celu poprawę doświadczeń użytkownika związanych z określoną stroną internetową.