Audyt social media, SEO, UX – co musisz o nich wiedzieć 25/07/2019 Digital consultingLeave a Comment on Audyt social media, SEO, UX – co musisz o nich wiedzieć Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych celów biznesowych.
Grzechy główne początkujących copywriterów 21/06/2019 Google MarketingLeave a Comment on Grzechy główne początkujących copywriterów Początki w fachu copywritera potrafią być najeżone wybojami, zwłaszcza gdy z wytycznych łypią na piszącego tajemnicze algorytmy wyszukiwarki, którym trzeba się bezwzględnie podporządkować.
Diversity Update – maksymalnie dwa wyniki dla jednej witryny w wynikach wyszukiwania Google 12/06/2019 Google MarketingLeave a Comment on Diversity Update – maksymalnie dwa wyniki dla jednej witryny w wynikach wyszukiwania Google Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To duża szansa na przebicie się do „góry” dla mniejszych witryn.
Audyt SEO – czyli budowanie domu na dobrych fundamentach 10/06/2019 Google MarketingLeave a Comment on Audyt SEO – czyli budowanie domu na dobrych fundamentach Działania SEO zintegrowane z poprawą doświadczeń użytkownika w danym serwisie internetowym to jeden z nieodzownych elementów ustalania strategii biznesowej w branży e-commerce.
June 2019 Core Update – Najnowsza aktualizacja Google 04/06/2019 Google MarketingLeave a Comment on June 2019 Core Update – Najnowsza aktualizacja Google Wszyscy wiemy, że kiedyś nastąpi, a jednak zawsze jest dla nas dużym zaskoczeniem. Zmiany algorytmu Google’a, bo o nich mowa, kilka razy do roku są tematem burzliwych dyskusji i szeregu analiz w środowisku SEO.
Ratujemy porzucone koszyki: remarketing 31/05/2019 Google MarketingLeave a Comment on Ratujemy porzucone koszyki: remarketing Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę internetową sklepu. Czy w takiej sytuacji możemy jeszcze coś zrobić, żeby klient zmienił swoją decyzję i zdecydował się dokończyć swoje zakupy?
Potencjał reklamowy LinkedIn Ads – dlaczego warto? 30/05/2019 Social MediaLeave a Comment on Potencjał reklamowy LinkedIn Ads – dlaczego warto? LinkedIn jest dziś nie tylko platformą umożliwiającą nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych czy miejscem pozwalającym na znalezienie nowego stanowiska pracy - jest coraz większym medium reklamowym z własną, nieustannie rozwijającą się siecią reklamową. Dzięki temu staje się narzędziem pozwalającym na łatwiejsze, szybsze i dokładniejsze dotarcie do firm B2B i osób pracujących na konkretnych stanowiskach - do właścicieli, dyrektorów, prezesów, managerów i pracowników określonych firm.
Analiza słowa kluczowego – narzędzia Google i nie tylko 24/05/2019 Google MarketingLeave a Comment on Analiza słowa kluczowego – narzędzia Google i nie tylko Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno wyszukiwarki (a nawet wcześniej) aż do osiągnięcia celu - dotarcia na stronę, zapoznanie się z informacją, czy dokonanie zakupu.