Marka i jej wartości w czasach pandemii, czyli jak budować wiarygodność brandu 30/04/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Marka i jej wartości w czasach pandemii, czyli jak budować wiarygodność brandu Czy kiedykolwiek wchodziliście na oficjalną stronę internetową marki, która działa globalnie, albo przynajmniej na terenie całego kraju? Jeśli tak, to na pewno zauważyliście, że większość z nich posiada specjalną sekcję „Nasza misja” lub „Nasze wartości” (albo coś zgoła podobnego), gdzie znajdziemy informacje, z jakimi ideami utożsamia się dana firma.
Komunikacja B2B na LinekdIn – dlaczego warto? 29/04/2020 Social MediaLeave a Comment on Komunikacja B2B na LinekdIn – dlaczego warto? Profil i komunikacja na LinkedIn to absolutne must-have dla firm z obszaru B2B.
Najpierw „on” potem „off” – dlaczego trend na #socialmediadetox zyskuje na popularności i jak marketerzy mogą sobie z tym poradzić? | Część II 29/04/2020 Social MediaLeave a Comment on Najpierw „on” potem „off” – dlaczego trend na #socialmediadetox zyskuje na popularności i jak marketerzy mogą sobie z tym poradzić? | Część II Przeładowanie różnymi informacjami dotyczącymi COVID-19 napędza szerzącą się w Internecie infodemię. Odpowiedzią na to, jak sobie z nią poradzić może być m.in. cyfrowy detoks, na którego przepis znajdziecie w tej części artykułu.
Najpierw „on” potem „off” – dlaczego trend na #socialmediadetox zyskuje na popularności i jak marketerzy mogą sobie z tym poradzić? | Część I 11/03/2020 Social MediaLeave a Comment on Najpierw „on” potem „off” – dlaczego trend na #socialmediadetox zyskuje na popularności i jak marketerzy mogą sobie z tym poradzić? | Część I Media społecznościowe tak wyraźnie wpisały się w naszą codzienność, że nie wyobrażamy sobie funkcjonowania bez nich. Po prostu odczuwamy potrzebę bycia online - tak, jak wiele innych pragnień, które zaspokajamy.
Marketing wartości – już od 40 lat! 05/03/2020 Akcje specjalneLeave a Comment on Marketing wartości – już od 40 lat! Okrągły jubileusz to dla marki o silnej pozycji na rynku świetna okazja do podsumowań oraz pokazania, jak zmieniała się na przestrzeni lat.
O tym, jak starsza pani poruszyła świat social media marketingu 04/02/2020 Social MediaLeave a Comment on O tym, jak starsza pani poruszyła świat social media marketingu Wyobraźcie sobie taką sytuację – 74-letnia kobieta wrzuca kolaż 4 zdjęć na swojego Instagrama, opatruje go jednym zdaniem, a już dzień później miliony ludzi i firm udostępniają w swoich kanałach social media treści inspirowane jej grafiką. Niemożliwe? Być może. No, chyba, że nazywasz się Dolly Parton.
Marki na Facebooku bez tajemnic! Nowa funkcjonalność, czy bug? 10/01/2020 Social MediaLeave a Comment on Marki na Facebooku bez tajemnic! Nowa funkcjonalność, czy bug? W dobie RODO i walki o prywatność, Facebook robi coś, co wzbudza ożywione dyskusje.
Trendy marketingowe na 2020 rok 08/01/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Trendy marketingowe na 2020 rok Jak co roku, w styczniu marketingowcy podsumowują ostatnie 12 miesięcy i wyznaczają trendy w świecie reklamy na kolejny rok.