Dlaczego towarzysz nie towarzyszy, czyli wgląd w teorię archetypów 29/10/2020 Strategie marketingoweLeave a Comment on Dlaczego towarzysz nie towarzyszy, czyli wgląd w teorię archetypów Przeglądając rodzime portale branżowe i blogi marketingowe, można nabrać przeświadczenia, że teoria archetypów jest kluczowym zagadnieniem związanym ze strategią marki i strategią komunikacji.
Edukacja, rozrywka i… konwersja – o tworzeniu treści, które sprzedają 29/10/2020 Content MarketingLeave a Comment on Edukacja, rozrywka i… konwersja – o tworzeniu treści, które sprzedają Dobry content „pracuje” i przynosi efekty cały czas, kampania adsowa tylko wtedy, gdy wkładamy w nią pieniądze. Dlatego warto dowiedzieć się, jak tworzyć dobre treści, jak naturalnie pozycjonować je w Google oraz jak je dystrybuować. Jak tworzyć treści, które sprzedają?
Siła brandu, siła SEO i szczypta magii 16/10/2020 Content MarketingLeave a Comment on Siła brandu, siła SEO i szczypta magii Czy właściwe pozycjonowanie marki i jego efekt w postaci silnego brandu wpływają na pozycję firmy w wyszukiwarce Google? Czym jest pozycjonowanie marki? Jaka jest relacja między pozycjonowaniem marki a pozycjonowaniem SEO?
Ucz i sprzedawaj, czyli content po Veneowemu 15/10/2020 Content MarketingLeave a Comment on Ucz i sprzedawaj, czyli content po Veneowemu Rola content marketingu, choć wedle ogólnie przyjętej definicji pozostaje niezmienna, to z pewnością ewoluowała na przestrzeni lat.
L jak Loteria, czyli zgodnie z literą prawa 24/07/2020 Akcje specjalneLeave a Comment on L jak Loteria, czyli zgodnie z literą prawa Konkurs czy loteria? Wiele firm z branży FMCG (i nie tylko!), chcąc wygrać zainteresowanie konsumentów, staje w pewnym momencie przed takim dylematem.
Facebook testuje nowe narzędzie dla firm szukających prostych i wygodnych rozwiązań e-commerce! 12/06/2020 Social MediaLeave a Comment on Facebook testuje nowe narzędzie dla firm szukających prostych i wygodnych rozwiązań e-commerce! Kilka tygodni temu na Facebooku pojawiła się zapowiedź Facebook Shops, czyli nowego narzędzia do sprzedaży online.
DMF – marketing digitalowy, który buduje biznes 04/06/2020 Strategie marketingoweLeave a Comment on DMF – marketing digitalowy, który buduje biznes W sferze internetowej najpełniej założenia związane z rzeczywistym budowaniem biznesu realizuje DMF - Digitalowy Marketing Funkcjonalny.
TikTok – kreatywne DNA Twojej marki 21/05/2020 Social MediaLeave a Comment on TikTok – kreatywne DNA Twojej marki Do obsługiwanych przez nas kanałów komunikacji Social Media dołączyła aplikacja, która w 2019 roku była najchętniej pobieraną na świecie - TikTok!