„Dzień dobry! Czy są lody Ekipa?” – o efekcie śnieżnej kuli w marketingu 21/04/2021 Kampanie reklamoweLeave a Comment on „Dzień dobry! Czy są lody Ekipa?” – o efekcie śnieżnej kuli w marketingu Lody Koral to Marka, która zabiera nas w wyidealizowany i beztroski świat dzieciństwa, które ma smak delikatnej czekolady, słodkiej truskawki czy orzeźwiającej cytryny... Od ponad 40 lat Marka dzieli się radością i udowadnia, że życie może być proste – tu i teraz!
Jak znaleźć, zdefiniować i skutecznie egzekwować USP, by zbudować przewagę swojej oferty w Internecie? 19/04/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Jak znaleźć, zdefiniować i skutecznie egzekwować USP, by zbudować przewagę swojej oferty w Internecie? Decydując się na prowadzenie biznesu w Internecie, często zapominamy o budowaniu spójnego przekazu na temat oferowanych produktów, bądź usług.
Konkurs czy loteria? 07/04/2021 Akcje specjalneLeave a Comment on Konkurs czy loteria? Jakie są najważniejsze różnice pomiędzy konkursem a loterią? Wiele marek, zwłaszcza z branży FMCG, staje co roku przed tego typu dylematem.
Social selling – strategia handlowa na czas pandemii? 24/03/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Social selling – strategia handlowa na czas pandemii? Jak sprzedawać swoje produkty i usługi w czasach odwołanych targów i eventów branżowych? Jak efektywnie budować biznes w sytuacji, kiedy handlowcy zostali „pozbawieni” swoich podstawowych narzędzi pracy i kanałów sprzedaży?
Siła brandu na przykładzie marki sportowej „Wisła Kraków” 18/02/2021 Strategie marketingoweLeave a Comment on Siła brandu na przykładzie marki sportowej „Wisła Kraków” O powodzeniu biznesu decyduje wiele czynników, a jednym z nich jest niewątpliwie siła marki. Marketing powinien budować wartość marki – czyli właśnie jej siłę.
Szczypta contentowej magii, czyli po co marce blog? 28/01/2021 Content MarketingLeave a Comment on Szczypta contentowej magii, czyli po co marce blog? Kiedyś modnie było blogować. Być blogerem i za sprawą swoich tekstów wpływać na postrzeganie świata przez internautów, było jednym z pierwszych rodzajów szeroko pojętego „celebryctwa” w Sieci.
Trendy marketingowe na 2021 rok 18/12/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Trendy marketingowe na 2021 rok Koniec roku sprzyja podsumowaniom i wnioskom, a początek 2021 – planowaniu oraz wdrażaniu odpowiednich działań. Czas też wsłuchać się w najnowsze trendy w marketingu, ale… czy tym razem można obwieścić je z prawdziwym podekscytowaniem?
Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo 24/11/2020 Kampanie reklamoweLeave a Comment on Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami!