Za nami kolejny finał Super Bowl! Jest to jedno największych i najważniejszych wydarzeń sportowych w Stanach Zjednoczonych, które co roku przyciąga miliony widzów z całego świata. Jednak emocje sportowe to tylko część widowiska. Super Bowl to również święto reklam – z celebrytami, emocjami i… ogromnym budżetem. Ceny za 30-sekundowy czas antenowy w 2025 roku osiągnęły rekordowy poziom – aż 8 milionów dolarów!
Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych reklam zaprezentowanych podczas tegorocznego Super Bowl!
Matthew McConaughey, Greta Gerwig, Kevin Bacon, Martha Stewart i Charli XCX spotkali się przy jednym stole, żeby udowodnić, że jedzenie i football to duet idealny. Uber Eats w swojej reklamie przypomina, że mecze smakują lepiej z odpowiednią przekąską.
Jednym z najchętniej oglądanym spotem Super Bowl była reklama Booking.com, z Muppetami w roli głównej! Przypominają one, że niezależnie od tego, czy planujesz rodzinne wakacje, szalony wieczór panieński, czy totalny reset w ciszy — Booking.com znajdzie dla Ciebie kierunek idealny.
Carl’s Jr. po ośmiu latach przerwy wraca do swoich kultowych reklam z pięknymi kobietami i burgerem w roli głównej. Tym razem gwiazdą reklamy została influencerka Alix Earle, która przekonuje, że po emocjonującym meczu warto mieć pod ręką „Hangover Burgers”. W ramach promocji Carl’s Jr. dzień po Super Bowl rozdaje darmowe burgery wszystkim, którzy korzystają z aplikacji i są członkami programu lojalnościowego.
Glenn Powell w zabawnej wersji „Złotowłosej” w reklamie Ram szuka idealnej ciężarówki. W trakcie 60-sekundowego spotu przeskakuje wulkany, walczy ze smokami, a nawet ściga się z niedźwiedziami – wszystko po to, by znaleźć samochód „w sam raz” dla siebie.
Meg Ryan i Billy Crystal ponownie spotkali się, by odtworzyć kultową scenę z filmu “Kiedy Harry poznał Sally” z 1989 roku. Tym razem w reklamie Hellmann’s. W spocie pojawiła się także Sydney Sweeney, która urodziła się po premierze filmu, ale to właśnie jej przypadła rola wypowiedzenia finałowej kwestii.
Debiut Boscha w Super Bowl odnosi się do tradycyjnych obrazów męskości, doskonale wpisując się w stereotyp macho, który dominuje w obsadzie. Antonio Banderas w zabawny sposób łączy siły z sobowtórem „Macho Mana” Randy’ego Savage’a? Zobacz koniecznie!
Mountain Dew po raz drugi stawia na smak Baja Blast w reklamie przygotowanej z okazji Super Bowl. W 30-sekundowym spocie „Kiss from a Lime” Becky G otwiera napój i zostaje przeniesiona na Baja Beach, gdzie zjawia się Seal jako… foka?
Ray-Ban i Meta połączyły siły, prezentując nowe okulary Ray-Ban Meta w reklamie z udziałem prawdziwych gwiazd. W spocie pojawiają się Chris Pratt, Chris Hemsworth i Kris Jenner, którzy pokazują, jak technologia łączy się z modą w nieco przewrotnym stylu.
W przeciwieństwie do wielu komediowych reklam, Nike stawia na poważniejsze tematy w swoim spocie „So Win”. W reklamie występują czołowe sportsmenki, takie jak Sha’Carri Richardson, Caitlin Clark, A’ja Wilson, Sophia Smith Wilson i Sabrina Ionescu. Utrzymana w czarno białych kolorach, reklama podkreśla determinację i siłę kobiet w sporcie, zachęcając do przekraczania granic i dążenia do zwycięstwa. Narrację prowadzi raperka Doechii, a tłem muzycznym jest utwór „Whole Lotta Love” zespołu Led Zeppelin. Bardzo w stylu Nike, ale to przecież coś, za co kochamy ich najbardziej.
Dove przypomina, że choć każda dziewczyna zasługuje na możliwość uprawiania sportu, to aż połowa z nich rezygnuje z aktywności, z powodu krytyki swojego wyglądu przez otoczenie. „Zmieńmy sposób, w jaki rozmawiamy z naszymi dziewczynami #KeepHerConfident” – apeluje Dove. Kampania bardzo prosta, ale jak to zawsze w ich spotach, dająca do myślenia.
Która z reklam skradła wasze serca?