Piwniczanka – Loteria z minerałami
„Loteria nasycona minerałami” z 2018 roku była dla Marki Piwniczanka ogromnym sukcesem, dlatego nasz Klient powierzył nam organizację kolejnej loterii!
Woda mineralna Piwniczanka to aż 1716 mg minerałów, dlatego akcja specjalna została przeprowadzona pod nazwą „Loteria z minerałami”. W puli nagród znalazł się atrakcyjny sprzęt sportowy, gadżety i vouchery w liczbie… 1716! W ciągu 4 miesięcy akcji uczestnicy mogli rejestrować kody z nakrętek promocyjnych butelek Piwniczanki, a mechanizm loterii polegał na tym, że zgłaszający już po chwili dowiadywali się czy zarejestrowany kod był zwycięski.
W akcjach specjalnych – szczególnie w loteriach konsumenckich – najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie formalno-prawne, jasne zasady zabawy, przyjazny interfejs dedykowanej strony www z formularzem zgłoszeniowym oraz sprawna obsługa i kontakt z uczestnikami oraz oczywiście odpowiednia promocja akcji. Spełnienie tych warunków sprawiło, że „Loteria z minerałami” to kolejny #DobryProjekt na naszym koncie!
Za akcję odpowiadaliśmy kompleksowo. Wdrożyliśmy mechanikę loterii, opracowaliśmy strategię komunikacji, key visual oraz system prawno-administracyjny. Akcję promowaliśmy głównie w Internecie poprzez m.in. w kampanię Google Ads, Facebook&Instagram Ads, a także kanały Social Media – Facebook i Instagram. Poza tym stworzyliśmy dedykowaną stronę www akcji oraz uruchomiliśmy newsletter dla uczestników.
Oprócz promocji online odpowiadaliśmy również za projekty graficzne kampanii OOH. O loterii informowały m.in. promocyjne etykiety na butelkach Piwniczanki, billboardy, citylighty oraz reklamy na autobusach w największych miastach w Polsce. Akcja pozwoliła na umocnienie wizerunku marki Piwniczanka w świadomości konsumentów oraz wzrost sprzedaży.