creative_small.png

Piwniczanka – Loteria Nasycona Nagrodami

Loteria nasycona minerałami  

W 2018 roku Piwniczanka obchodziła swoje 50 urodziny. Z tej okazji zorganizowaliśmy dla marki „Loterię nasyconą minerałami” i… nagrodami! W trakcie 14 tygodni akcji, w 7 turach losowań rozdaliśmy ponad 350 nagród o łącznej wartości blisko 150 tys. zł!

Co jest najważniejsze w takich akcjach? Przede wszystkim odpowiednie „nagłośnienie”, a poza tym jasne zasady, przyjazny interfejs dedykowanej strony www z formularzem zgłoszeniowym oraz sprawna obsługa i kontakt z uczestnikami. Spełnienie tych warunków sprawiło, że otrzymaliśmy blisko 1 000 000 zgłoszeń!

Za akcję odpowiadaliśmy kompleksowo.

Opracowaliśmy mechanikę akcji, strategię, key visual oraz system prawno-administracyjny.

Zgodnie z przyjętą strategią zaplanowaliśmy promocję akcji w Internecie, poprzez mn.in. w kampanię GoogleAds, FacebookAds, a także kanały Social Media – Facebook i Instagram. Poza tym stworzyliśmy dedykowaną stronę www akcji oraz rozbudowany e-mailing informujący na bieżąco uczestników o postępach loterii.

Oprócz promocji online odpowiadaliśmy również za projekty graficzne kampanii OOH. O loterii informowały m.in. promocyjne etykiety na butelkach Piwniczanki, plakaty w pojazdach komunikacji miejskiej oraz reklamy na autobusach w największych miastach w Polsce.

Akcja pozwoliła na umocnienie wizerunku marki Piwniczanka w świadomości konsumentów oraz wzrost sprzedaży.