creative_small.png

Suavinex – launch marki w Polsce

Doskonale wiemy, że decyzje zakupowe produktów dla niemowląt i maluchów zdeterminowane są aspektami bezpieczeństwa oraz estetyki wykonania, a nade wszystko – szczególnymi emocjami związanymi z przyjściem na świat maluszka. Wprowadzając markę Suavinex na rynek polski, zadbaliśmy o to, by podkreślić piękno każdej z kolekcji smoczków, butelek i innych akcesoriów dla dzieci oraz najwyższe standardy projektu i wykonania.

Podjęliśmy się przeprowadzenia launchu marki w Polsce. Prace nad nim rozpoczęliśmy od projektu i wdrożenia witryny www. Prezentacja produktów, kolory, fonty, dobór zdjęć… – zadbaliśmy o to, by każdy element strony budował spójny przekaz marki premium, która pragnie dostarczać bezpieczne, wygodne ale i ładne przedmioty dla dzieci od pierwszych chwil życia. 

W branży parentingowej szczególne znaczenie w budowaniu intencji zakupowych ma obecność marki w mediach społecznościowych. To za pomocą komunikacji na Facebooku i Instagramie budujemy zaufanie do brandu, prawdziwą, obustronną relację, skutecznie zachęcamy do częstych interakcji, a ostatecznie – do zakupu! Za pomocą autentycznych i atrakcyjnych wizualnie komunikatów tylko w rok pozyskaliśmy ponad 11 tysięcy nowych fanów na Facebooku i ponad 5 tysięcy na Instagramie. 

W kampanii wsparły nas wysokozasiegowe influencerki – Anna Starmach, Agnieszka Kaczorowska, Olga Frycz czy Izabela Janachowska. Rekomendacje celebrytek dostrzegły znane portale plotkarskie. Opublikowane przez nie teksty bezpośrednio linkowały do postów prezentujących produkty marki, a to pomogło wygenerować jeszcze większy zasięg i zainteresowanie marką – zadziała się magia!

Ze świata online przenieśliśmy charakterystyczne dla marki elementy wizualne, projektując stoisko targowe na jedne z największych targów dziecięcych KID’S Time w Kielcach. Projektowane przez nas ulotki i inne materiały drukowane znajdziecie również w sklepach partnerskich Suavinex.

Nasze działania promocyjne obejmują również reklamy w ekosystemie Googla i Facebooka. Piękne grafiki, minimalistyczny layout, dopracowane copy i czytelne CTA – tym zdobywamy serca i… kliki. Regularna kampania pozwala nam generować systematyczny wzrost ilości zdarzeń na www i mierzyć zainteresowanie klientów poszczególnymi kolekcjami czy produktami. 

Rosnąca liczba zapytań o produkty marki, które dostępne są wyłącznie w sieciach sklepów partnerskich (ich lista dostępna jest na administrowanej przez nas stronie) skłoniła nas, by wspólnie z klientem zrobić kolejny krok i wyjść naprzeciw oczekiwaniom dystrybutorów. Tak powstała specjalna platforma B2B „Strefa Dystrybutora”, za pomocą której pośrednicy handlowi mogą zamawiać wybrane produkty. 

W Veneo działamy w modelu Digitalowego Marketingu Funkcjonalnego (DMF). Dzięki takiemu podejściu robimy dobre projekty, a realizowane przez nas działania budują i stale rozwijają biznes klienta. Oczekujesz wzrostu swojego biznesu? Skontaktuj się z nami!