creative_small.png

Koral – Zalodowana loteria

40-lecie Lodów Koral to niepowtarzalna okazja do świętowania i dzielenia się radością z innymi! Z tej okazji przygotowaliśmy dla marki Koral urodzinową loterię „ZALODOWANI 2019”.

Odpowiadaliśmy za całościową realizację akcji. A było za co!

Dlaczego ZALODOWANI? Bo to ludzie kochający życie i lody Koral! Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy całą koncepcję kreatywno – strategiczną akcji.

Społeczność ZALODOWANYCH od tego momentu towarzyszy komunikacji marki Koral przez cały rok.

W trakcie 8 tygodni akcji odbyło się aż 56 losowań! W tym: 45 losowań nagród dziennych, 9 nagród tygodniowych, 1 nagród finałowych i 1 losowanie nagród specjalnych dla 40-latków – rówieśników marki Koral.

Do akcji zalodować mógł się każdy, za pomocą aż trzech kanałów:

– Landing Page akcji pod dwoma adresami: www.ZalodowanaLoteria.pl oraz www.zalodowani.pl

– Dedykowanej aplikacji „ZALODOWANI 2019” na urządzenia mobilne dostępnej w sklepach Google Play i App Store.

– Chatbota na Facebooku – jednego z pierwszych w Polsce wykorzystanego w celu zgłoszeń do tego typu akcji.

Akcja szerokim echem odbiła się w Social Mediach. Poza komunikacją na fanpage akcję promowaliśmy w ekosystemie FacebookAds oraz IstagramAds.

Komunikację w Social Mediach wsparła kampania GoogleAds, w skład której weszła kampania display zawierająca niemal 900 banerów! To nie wszystko – poza kampanią GDN i Search promocja objęła również reklamę wideo (YouTube) oraz reklamę aplikacji mobilnej „ZALODOWANI 2019” w Google Play.

Dopełnieniem działań promocyjnych w internecie były stworzone przez nas kreacje OOH.

Koralowa loteria urodzinowa „ZALODOWANI 2019” to bez wątpienia największa tego typu akcja promująca markę Koral.