W 2012 roku opracowaliśmy nową identyfikację wizualną dla GG Network SA, właściciela platformy komunikacyjnej GG.

Mijający rok był dla GG okresem niezwykle dynamicznych i ważnych zmian. W 2012 roku GG wprowadziło nie tylko zmiany w swojej nazwie i logotypie, ale przede wszystkim udostępniło użytkownikom nową platformę i uruchomiło usługi rozszerzające możliwości komunikatora – http://www.GG.pl/info

022115714565125d5e27e908.jpg

Pomimo szczytu popularności serwisów społecznościowych, rodzimy komunikator z 12-letnią już historią, wprowadził zaawansowane usługi, dzięki którym m.in. rozwiązania oparte na tzw. „chmurze” trafiły do milionów osób. Kolejne możliwości GG sprawiają, że komunikator w pełni wykorzystuje potencjał multimedialnego Internetu.

Potwierdzeniem silnej marki, jaką pozostaje GG, jest zajęcie przez nią w grudniu 1. miejsca w Rankingu Polskich Marek 2012 organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.

GG pozostaje liderem – miesięcznie ponad 9 mln osób ma uruchomione na swoich komputerach aplikacje GG.

Więcej na temat najważniejszych wydarzeń w rozwoju GG w 2012 roku:

http://biuroprasowe.gg.pl/komunikaty-prasowe/wazny-rok-w-rozwoju-gg-podsumowanie-2012/