04302761122517fa3940dbe7.pngW kwietniu agencja interaktywna Veneo podpisała umowę z wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich i garmażeryjnych Pekpol Ostrołęka, właścicielem takich marek jak: Paryżanki, Spiżarnia Dębowa, Dary Puszczy, Kurpiowska Chata oraz Mięsa Mojej Mamy. Do zadań agencji będzie należało stworzenie strategii komunikacji firmy w mediach społecznościowych oraz realizacja kampanii.

Veneo będzie odpowiedzialne między innymi za przygotowanie i wdrożenie taktyki komunikacji z internautami w ramach profilu marki „Pekpol – tradycja dobrego smaku” na Facebooku. Głównym celem kampanii będzie aktywizacja społeczności fanów dzięki wprowadzeniu nowych aplikacji i akcji marketingowych. Ważnym elementem kampanii będzie przekazywanie wiedzy i doświadczenia z dziedziny kulinarnej oraz dzielenie się przepisami kulinarnymi wykorzysującymi produkty producenta. Istotny nacisk w kampanii zostanie położony na „Paryżanki”, delikatne parówki z mięsa wieprzowego wyróżnione w 2010 roku laurem konsumenta. Kocham ten smak.

 

Więcej:

http://24pr.pl/2013/04/veneo-z-kampania-spolecznosciowa-dla-pekpol-ostroleka/
http://www.ipis.pl/artykul.php?idartykul=45284&poddzial=Strona%20g%B3%F3wna