Kreacja wizerunku nowej marki Spichlerz Rusiecki w sieci. W tym między innymi koncepcja, projekt i wykonanie nowego serwisu internetowego www.spichlerzrusiecki.pl oraz komunikację brandu w social mediach.

Marka Spichlerz Rusiecki należy do grupy Pamapol. Grupa Kapitałowa Pamapol jest między innymi właścicielem takich marek jak: Pamapol, Kwidzyn, Spichlerz Rusiecki czy Sorella. Dominująca w grupie spółka Pamapol jest wiodącym w Polsce producentem dań mięsno-warzywnych, liderem segmentu dań gotowych.

W ramach wygranego konkursu przygotowaliśmy przejrzystą i nowoczesną kreację graficzną spójną z niedawno zmienionym systemem identyfikacji marki Spichlerz Rusiecki.


Serwis został wykonany w nowoczesnej technologii Responsive Web Design, umożliwiającej automatyczne dostosowanie się stron do urządzeń mobilnych. Strona oparta została o vCMS+ - autorski system Veneo klasy enterprise.

Oprócz strony internetowej odpowiadamy za wizerunek marki na portalu Facebook. Do naszych zadań należy opracowanie strategii i realizacja kampanii na Fan Page Spichlerz Rusiecki.