Veneo zostało wybrane jako partner do kompleksowej obsługi naturalnej wody mineralnej Piwniczanka w Internecie. Za koordynację projektu odpowiada Kinga Zborowska.


Do głównych zadań agencji należy opracowanie i egzekucja strategii marketingowej i public relations marki. Projekt kampanii zakłada wykorzystanie szerokich zasobów mediów, narzędzi digital i kanałów komunikacji, w tym content marketing, media relations, social media, video marketing oraz akcje specjalne, konkursy dla społeczności internetowych i eventy. Ponad to szeroko zakrojone działania komunikacyjne wspierane będą przez display i promocję w ekosystemie Google. Agencja zaprojektuje również materiały reklamowe i promocyjne oraz wykona aplikacje www.

Współpraca z Veneo jest elementem nowej strategii biznesowej Piwniczanki, zakładającej odświeżenie wizerunku marki, zbudowanie wokół niej lojalnej społeczności oraz dynamicznej rozbudowy sieci dystrybutorów na terenie całej Polski. Umowa została podpisana do końca 2015 roku.

Piwniczanka jest naturalną wodą mineralną o wysokiej mineralizacji, wydobywaną spod ziemi o pierwotnej czystości, nieskażonej bakteriologicznie i nieposiadającej zanieczyszczeń chemicznych, o mineralizacji 1756 mg składników mineralnych na litr.Wydobywana w Piwnicznej-Zdroju, jako jedyna woda w Polsce posiada idealne proporcje wapnia i magnezu. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana, w tym trzykrotnie przez Międzynarodowy Instytutu Smaku i Jakosci (iTQi) za najlepszy smak, czym mogą się poszczycić nieliczne światowe marki wód.

Więcej: http://nowymarketing.pl/a/4341,piwniczanka-wyplynie-w-internecie-z-veneo