Nowy wizerunek europejskiej marki obuwia Bronx Shoes z Holandii wymógł również zmianę serwisu internetowego prezentującego ofertę firmy.

W oparciu o elementy nowej identyfikacji marki powstał animowany serwis obrazujący nowoczesne miasto, którego budynki wykonane zostały z pudełek od butów. Część pudełek, jak i inne elementami scenografii, są interaktywne. Po kliknięciu na pudełko wchodzimy do odpowiedniej sekcji strony. Każda podstrona posiada unikalny projekt graficzny oraz dodatkowe elementy interakcji.

Aby ułatwić zarządzanie często zmieniającym się contentem serwisu, został on zbudowany w oparciu dedykowany system zarządzania treścią veoC2MS (Veneo Content&Community Management System), który umożliwia aktualizacje zarówno treści jak i oferty produktowej w serwisie.


Nowy serwis internetowy marki doskonale współgra z jej wizerunkiem pozainternetowym, a w szczególności tym prezentowanym w sklepach, na targach i materiałach promocyjnych. Wiele elementów interaktywnych, jak również konkurs, w którym można wygrać co miesiąc parę butów, przyciąga wielu użytkowników, i oferuje im wiele praktycznych informacji o ulubionej marce.

Dodatkowo serwis udostępnia:

  • wyszukiwarkę sklepów, w których dostępna jest oferta firmy,
  • przegląd prasy, w której ukazały się informacje o produktach Bronx,
  • lista kontaktowa dealerów firmy.