W kinach i internecie zaczęła się kampania reklamowa lodów impulsowych Grand Gold (produkowanych przez PPL Koral). Akcję, pod hasłem „Grand Gold - Władca zmysłów”, przygotowała agencja Veneo.

0222577998258ad6d0452b7b.png

Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Prezentowane są w nim trzy wersje lodów Grand Gold: waniliowe w czekoladzie deserowej, waniliowe w czekoladzie z migdałami oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami.

 

Akcja reklamowa jest realizowana w internecie (m.in. na YouTube) oraz w kinach Helios w całej Polsce (przed emisją filmu „Ciemniejsza strona Greya” i innymi wybranymi filmami dla kobiet).

022274808758ad6d2e81004.png

Produkcją spotu zajęła się agencja interaktywna Veneo, która obsługuje markę Koral w cyfrowych kanałach komunikacji.

 

Więcej

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koral-reklamuje-lody-grand-gold-jako-wladce-zmyslow-wideo