Zintegrowana kampania promocyjna Kolekcji Specjalnej Trzej Kompozytorzy

Celem kampanii była promocja kolekcji specjalnej Trzej Kompozytorzy realizowanej dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego. Akcja promocyjna związana była z okrągłą rocznicą urodzin Krzysztofa Pendereckiego i Henryka Góreckiego oraz ogłoszeniem roku 2013, rokiem Witolda Lutosławskiego.

Kolekcja Trzej Kompozytorzy to kompozycje powszechnie znane, jak i niemal zapomniane, to wielkie utwory koncertowe, sceniczne, jak i muzyka pisana na potrzeby filmu i radia. Ogółem to ponad 320 nagrań i 380 opisów utworów wspomnianych trzech kompozytorów.


W ramach kampanii zrealizowaliśmy działania obejmujące opracowanie strategii komunikacji,  przygotowanie projektu graficznego całej kampanii, zakup mediów i obsługę operacyjną. Informacja o kolekcji pojawiła się w prasie ogólnopolskiej (m.in. Gazeta Wyborcza, Tygodnik Powszechny), na portalu Facebook oraz w e-mailingu przeznaczonym dla segmentu edukacyjnego. Na portalu Facebook poza zakładką dedykowaną Kolekcji przygotowaliśmy aplikację „Pokaż co słyszysz”. Ponadto kampanię wsparliśmy działaniami SEO/SEM w Google, w tym również na YouTube.

Efekty działań to istotne zwiększenie ruchu na stronie trzejkompozytorzy.pl , duże zainteresowanie aplikacją oraz zadowolenie z naszej pracy ze strony Klienta.