Relacja z Gali zorganizowanej na 10-lecie firmy kosmetycznej Golden Rose.

Jubileuszowe spotkanie było okazją do przedstawienia i omówienia pierwszych osiągnięć intensywnie rozwijanego przez Golden Rose systemu franczyzowego oraz prezentacji nowości kosmetycznych na sezon wiosenno-letni 2013. Licznie przybyli dystrybutorzy i franczyzobiorcy z całej Polski, a także goście zagraniczni.

05029343587518262267d826.JPGOrganizatorzy zadbali o rodzinną atmosferę jubileuszowego spotkania. Nie było zbędnych oficjalnych przemówień. Prezes Ewa Pawłowska podziękowała za wkład pracy i zaangażowanie w rozwój firmy pracownikom, współpracownikom i zagranicznym gościom. Sześcioro najefektywniejszych dystrybutorów otrzymało wyróżnienia.

„Dziesięć lat temu zaczynaliśmy od zera w małym budynku, z trzema pracownikami. Dzisiaj zatrudniamy ponad sto osób w nowo wybudowanej siedzibie w Łodzi. Mamy dystrybutorów w 12 województwach. Pierwsze dwa sklepy uruchomiliśmy w 2003 roku w Łodzi i w Warszawie. Dzisiaj nasze kosmetyki sprzedajemy w 36 firmowych sklepach i stoiskach. Obecnie duży nacisk kładziemy na rozwój współpracy franczyzowej. W ostatnim czasie zostało otwartych jedenaście punktów sprzedaży w ramach systemu franczyzowego” – podczas jubileuszu mówiła Ewa Pawłowska, prezes Golden Rose w Polsce.

Prezentację słowno-multimedialną dziesięcioletnich osiągnięć firmy sprawnie i z wdziękiem prowadziły Natalia Karaś, Marketing & PR Specialist oraz Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka firmy. Sednem prezentacji była informacja o systemie franczyzowym – pierwszych osiągnięciach w budowaniu takiego systemu dystrybucji produktów i planach długoletniego rozwoju. Jest to jeden z priorytetów zarządu Golden Rose.

Jeśli chodzi o kosmetyczne nowości, to obie panie z dumą rekomendowały nowości, które wkrótce pojawią się w sprzedaży. Dla profesjonalistów Golden Rose proponuje UV Gel System, nowe serie lakierów do paznokci Holiday oraz Impression, nowe błyszczyki Luxury Rich Color oraz Ultimate Color Lipgloss, a także bronzer mineralny. Natomiast dotychczasowe serie świetnie sprzedających się lakierów Rich oraz Selective zostaną wzbogacone o nowe, letnie kolory.

(...)

Należy dodać, iż promocję PR całej gamy kosmetyków Golden Rose w mediach drukowanych od trzech lat prowadzi IMR advertising by PR. Za social media odpowiada agencja interaktywna Veneo.

 

Więcej:

http://24pr.pl/2013/04/10-lat-golden-rose-w-polsce/

http://www.decydent.pl/archiwum/wydanie_157/10-lat-golden-rose-w-polsce_1836.html