Technogym – lead generation
Bycie fit jest w modzie. Dbamy o to co jemy i jak wyglądamy. Równie ważne jest to, na jakim sprzęcie ćwiczymy. Elegancka bieżnia MyRun, która dopasowuje się do tempa biegowego to właśnie produkt Technogym – znanego na całym świecie producenta urządzeń do siłowni oraz klubów fitness, dla którego przeprowadziliśmy kampanię lead generation.
Od czego zaczęliśmy? Od dokładnego zidentyfikowania cyklu zakupowego produktów luksusowych, bo do takich należy bieżnia MyRun. Większość działań prowadzona była on-line, jednak wprowadziliśmy element zachęcający, który dostępny był of-line, a tym samym mógł rozstrzygnąć niepewności związane z zakupem drogiego produktu. Landing page akcji był wielokrotnie optymalizowany po przeprowadzonych testach A/B oraz badaniach eyetrackingowych.
W dotarciu do odpowiedniej grupy osób potencjalnie zainteresowanych produktem, pomogły nam wiedza oraz doświadczenie zespołu SEO/SEM, który dokładnie segmentował i testował różne kanały komunikacji, oraz formaty reklam. Reklamy tekstowe AdWords, reklamy graficzne, formaty wideo, e-mail marketing, oraz działania kontent marketingowe miały jeden, konkretny cel. Wartościowe leady.