creative_small.png

Koral – konkurs Pora na Koral

Jak sprawić, aby konkurs konsumencki przełożył się na realne wzmocnienie pozycji marki w Internecie?

Postanowiliśmy pokazać znany slogan „Zawsze jest pora na lody Koral” w różnych aspektach i przeprowadzić konkurs pod nazwą „Pora na Koral”.

Wykorzystaliśmy popularność hashtagów. Akcja zaowocowała wysypem zdjęć z lodami na Instagramie oraz landing page. Zyskaliśmy wiernych uczestników konkursu oraz lojalnych, zainteresowanych marką fanów.

Nasz wysiłek został doceniony. Raport IMM wykazał, że Koral jest najpopularniejszą marką lodów w dyskusjach internautów i wyprzedził wszystkich producentów lodów! Konkurs wykazał, że zdecydowanie nastała pora na Koral, pora na polską markę!

Content marketing Google Ads ePR Facebook Ads Copywriting Kreacje graficzne Strategie komunikacyjne Strategie marketingowe WWW Social media Akcje specjalne SEO/SXO Doradztwo organizacyjno‑procesowe Kampanie reklamowe Projektowanie UI/UX Strony www CMS Instagram Facebook Akcje Real+Online Konkursy internetowe Filmy video Koncepcje kreatywne Performance Marketing
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5