creative_small.png

Piątnica – Mleko ze smakiem

Celem naszej kampanii launchingowej pod hasłem „Mleko ze smakiem” była promocja nowych produktów Piątnicy jako zdrowej i smacznej przekąski „on the go” – produktu dla aktywnych, żyjących w pośpiechu – a jednocześnie mocne zaistnienie marki Piątnica w segmencie mlek smakowych. 

Opracowując koncepcję wprowadzenia nowego mleka smakowego na rynek, postawiliśmy na prosty komunikat i oryginalną warstwę wizualną. Wyszliśmy od prostego skojarzenia - skoro mleko smakowe to znaczy mleko, które ma smak, czyli "Mleko ze smakiem".

Na chwilę obecną chwilę "mleko ze smakiem" truskawkowym, bananowym, czekoladowym i waniliowym, a w przyszłości możliwe kolejne smaki. Tym zabiegiem, poza konceptem kreatywnym dla kampanii promocyjnej mlek smakowych Piątnicy, stworzyliśmy jednocześnie nową kategorię marketingową na rynku mlek smakowych, którą Piątnica ma szansę zagospodarować komunikacyjnie i biznesowo.

Tak powstały kolorowe krowy ze smakowitymi atrybutami, które zachęcały do skosztowania mlecznej nowości od Piątnicy z billboardów, citylightów i autobusów w największych miastach w Polsce.

Sympatyczne krówki opanowały również Internet! Pojawiły się na dedykowanym landing page’u, w mediach społecznościowych oraz banerach Google Ads.

Wieść o mlecznej nowości rozprzestrzeniła się także dzięki influncerom, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych udowodnili, że mleko ze smakiem to pyszna przekąska, która może towarzyszyć konsumentom przez cały dzień.

W drugim etapie kampanii wzmocniliśmy nasze działania contentowe – o produkcie w kontekście zdrowego odżywiania, sięgania po dobre przekąski i ich wpływie na ogólne samopoczucie opowiadali potencjalni konsumenci. Historie, które zamieściliśmy na landing page’u uświadamiały, dlaczego warto wybrać „mleko ze smakiem” i do jak szerokiego grona skierowany jest produkt.

Nasza kampania podbiła również kanały społecznościowe – Facebook i Instagram oraz ekosystem Google. W tym celu przygotowaliśmy serię kolorowych, zwracających uwagę banerów oraz oryginalne formaty reklamowe dla Facebook Ads – animację Insta Story, kanwę czy post 360.  Animację wideo o nowości Piątnicy można było zobaczyć również w formie reklamy na portalu YouTube oraz na ekranach bankomatów.  

 

 

Content marketing Social media Strategie komunikacyjne Kreacje graficzne Copywriting Facebook Ads Google Ads Koncepcje kreatywne Facebook Instagram CMS Kreacje graficzne Performance Marketing
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
8 8
10 10
11 11