Paclan – komunikacja w digitalu
Produkty Paclan sprawiają, że porządki stają się prostsze – my natomiast przyczyniamy się do kreowania wizerunku marki w Internecie.
Komunikacja Paclana skupia się wokół claimu „mocna rzecz”. Właśnie takie są nasze działania – dosadne, skuteczne i bez owijania w bawełnę. Paclan to lider na rynku artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku. Cały asortyment dostępny jest na stworzonej przez nas stronie internetowej dostępnej pod adresem www.paclan.pl. Znajdziecie tam informacje na temat bieżących wydarzeń związanych z marką, wyprodukowane przez nas spoty reklamowe, odniesienia do social mediów i wiele innych… mocnych rzeczy.
Komunikacja marki odbywa się również za pośrednictwem Facebooka. Zaangażowanie i zasięg na fanpage marki budujemy poprzez spójną i systematyczną komunikację z fanami. Ciekawe, szokujące, rozśmieszające posty przyciągają uwagę szerokiego grona odbiorców marki.
Lojalność klientów marki budujemy także poprzez organizację konkursów konsumenckich dla dotychczasowych fanów, takich jak konkurs „Party Grill”. Konkurs promujący produkty na grilla komunikowany był za pomocą kampanii Facebook Ads, fanpage marki oraz Landing Page. Atrakcyjne nagrody, przejrzyste zasady konkursu oraz skuteczna komunikacja sprawiły, że Party z Paclanem rozkręciło mnóstwo fanów marki!
Nasze działania nie mogły pominąć również blogosfery! Produkty do pieczenia zawładnęły kuchniami blogerek podczas warsztatów kulinarnych, z których przygotowaliśmy również relację wideo. Wszystko po to, by pokazać, że wszystko „kręci się” wokół naszych produktów!