creative_small.png

Megapolis – Osiedle Ozon cz. II

Bez wątpienia miejsca, w których mieszkamy czy pracujemy w ogromnym stopniu determinują jakość naszego życia. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę krakowski deweloper Megapolis z grupy Holding 1, który – po sukcesie zrealizowanej przez Veneo kampanii promującej I etap inwestycji Osiedle Ozon – powierzył nam promocję kolejnych etapów swojej inwestycji na północy Krakowa. 

To właśnie lokalizacja zdeterminowała naszą strategię komunikacyjną opracowaną dla Osiedla Ozon. Przez długi czas dzielnica Prądnik Biały czekała na nowe inwestycje, a Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego i realizowane w związku z tym inwestycje stały się dobrym punktem zaczepienia do komunikowania nowej przestrzeni życiowej w Krakowie. „Czas na północ!” – to hasło świetnie wpisywało się w naszą narrację o tym jak zmienia się przestrzeń i infrastruktura wokół Osiedla Ozon i jak na naszych oczach to miejsce staje się dobrym miejscem do życia według własnych priorytetów i własnych wartości. 

Gdy nadeszła pandemia i świat korygował priorytety, w komunikacji Osiedla Ozon postawiliśmy właśnie na wartości – mówiliśmy o rodzinie, pracy, prywatności, integracji i relacjach, hobby i relaksie czy rozwoju. Komunikowaliśmy je pod parasolowym hasłem #MieszkajByŻyć we właściwych proporcjach. Ten kierunek komunikacyjny był trafną reakcją na sytuację, która zaskoczyła wszystkich – gdy świat na nowo ustalał priorytety, a rynek nieruchomości zastanawiał się nad kierunkiem rozwoju, szybko zareagowaliśmy na nowe potrzeby kupujących, mówiąc o życiu na własnych zasadach, w miejscu zaplanowanym do życia we właściwych proporcjach. Miejscu do życia, pracy (home office) i prywatności. Gdzie – oprócz funkcjonalnego mieszkania – znajdziesz miejsce do aktywności i rekreacji, odpowiednie proporcje zieleni, właściwą organizację osiedla. Gdzie możesz się rozwijać i prowadzić świadome życie według własnych zasad.  

W komunikacji Osiedla Ozon stawiamy nie tylko na wartości, ale i benefity, jakich poszukują potencjalni mieszkańcy – postanowiliśmy ich pokazać i oddać im głos. Zrealizowaliśmy więc sesję fotograficzną z udziałem rodziny. Kadry z wnętrz oraz z terenów zieleni czy części wspólnych osiedla opatrzone mikronarracjami „Jesteś  i masz” („Jesteś przedsiębiorcza i masz przestrzeń do rozwoju”, „Jesteś tu i masz gdzie zaparkować hulajnogę”, „Jesteś duszą towarzystwa i masz dobre relacje”, „Jesteś ojcem i masz spokojną głowę” itp.) pozwoliły zbudować przekaz o tym, że Osiedle Ozon to przyjazna przestrzeń do życia, która oferuje wszystko to, czego potrzebują jej mieszkańcy

Wszelkie komunikaty tworzone na przestrzeni kilku lat trwania kampanii odsyłały użytkowników do witryny WWW. Oprócz stałej komunikacji na platformach Social Media (Pinterest, Facebook, Instagram), jesteśmy odpowiedzialni za realizację nośników reklamy BTL – ulotki, foldery, katalogi i wiele innych.

Silnie obecny w projekcie pierwiastek strategiczno-kreatywny, stały nadzór analityczny i orientacja na biznes Klienta wpłynęły na sukces kampanii efektywnościowej realizowanej w oparciu o Performance Funkcjonalny. Rezultaty? Tylko w latach 2021-2023 pozyskaliśmy 10 775 leadów! 

1 1
cz-2 cz-2
cz-3 cz-3
cz-4 cz-4
cz-5 cz-5
cz-6 cz-6
cz-7 cz-7
cz-8 cz-8
cz-9 cz-9