creative_small.png

Koral Dance Show – konkurs z gwiazdami

Rok 2020 dla Lodów Koral był rokiem tańca. Najpierw taneczny spot reklamowy, potem Koral Dance Show, czyli zorganizowany przez naszą agencję taneczny konkurs online z udziałem największych gwiazd tańca, specjalizujących się w różnych stylach.

Do udziału w akcji specjalnej Marki zaprosiliśmy: Agnieszkę Kaczorowską-Pelę, tiktokera Sebastiana Kowalczyka, znanych z „You Can Dance – Po prostu tańcz” Klaudię Antos i Michała Majkela Kalcowskiego oraz Daniela Wierzchowskiego, który wystąpił w roztańczonym spocie Marki.

Zadaniem konkursowym było nagranie własnej interpretacji jednej z 15 choreografii zaprezentowanych na konkursowym landing page przez naszych ambasadorów i zgłoszenie wideo w aplikacji konkursowej.

Konkurs przyciągnął profesjonalnych tancerzy, amatorów i wszystkich tych, którzy uwielbiają taniec, ruch i dobrą zabawę! Zwycięzcy w trzech kategoriach (Solo, Duety i Grupy) otrzymali godne tancerzy nagrody: konsole Nintendo SWITCH z grą Just Dance 2020, karty podarunkowe do sklepów LPP, nagrody pieniężne oraz bransoletki KDS z grawerem oraz unikalnym numerem. Akcji przyglądali się ambasadorzy oraz publiczność, która również mogła głosować na swoich faworytów.

Pozytywna energia i emocje wywołane przez konkurs trwały jeszcze długo po zakończeniu akcji, o czym świadczyły publikowane przez uczestników konkursu ogromne ilości Insta Stories oraz liczne komentarze w mediach społecznościowych. A gdzie w tym wszystkim lody??? Otóż Marka Koral, jako silny, dojrzały brand, ma świadomość, że – aby być blisko swoich konsumentów – musi zabierać ich w szalony, błogi świat dzieciństwa i podarować im odrobinę wolności – zwłaszcza w tak trudnym czasie pandemii. A wolność i szaleństwo odnaleźć można choćby w tańcu! Bo o to właśnie chodzi w obcowaniu ze światem Marki Lody Koral – o radość, czerpanie z życia pełnymi garściami i błogie chwile, do których tęsknimy każdego dnia!

Konkurs promowany był w social mediach, również na profilach własnych gwiazd na Instagramie oraz za pośrednictwem Insta Stories, a także za pomocą kampanii Facebook&Instagram Ads, Google Ads i TikTok Ads.

Unikalna formuła, odpowiednia komunikacja, dobrze dobrani influencerzy oraz specjaliści z działu social media i Veneo Performance, sprawili, że akcja cieszyła się dużym powodzeniem! Reklamy konkursu wyświetliły się niemal 20 000 000 razy!

O rosnącej sympatii do Marki podczas trwania akcji świadczy wzrost polubień jej profili w social mediach o prawie 2 200 osób – zadziała się magia!