Konspol
Grudzień to czas, kiedy Internet i media emanują magiczną atmosferą Świąt Bożego Narodzenia. My doskonale wiemy, jak ów magiczny urok roztoczyć, by zdobyć serca i… brzuszki konsumentów! Właśnie taki był cel naszej świątecznej kampanii wizerunkowej, którą zrealizowaliśmy dla naszego klienta – producenta mięsa oraz produktów convenience food.
Nawiązując do charakteru produktów oraz emocji, związanych ze Świętami Bożego Narodzenia, przedstawiliśmy markę Konspol jako towarzysza świątecznych przygotowań. Kampanię oparliśmy na haśle #GotowiNaŚwięta, które idealnie podkreśliło charakter promowanych produktów i stanowiło parasol komunikacji dla naszych działań – my jesteśmy gotowi na Święta, dajemy Wam gotowe produkty, a oprócz tego wskazówki, jak przygotować się, by był to wspaniały, rodzinny czas.
W pierwszej kolejności oczarowaliśmy fanów marki na Facebooku – na profilu pojawiały się przepisy na świąteczne potrawy, propozycje gotowych produktów, najpopularniejsze tradycje bożonarodzeniowe oraz porady związane nie tylko z gotowaniem (przecież dzięki Konspolowi wszystko jest gotowe). Fani również mieli okazję udowodnić, że są #GotowiNaŚwięta, biorąc udział w konkursie fotograficznym, przeprowadzonym na profilu facebookowym.
Świąteczny klimat roztaczaliśmy w Internecie coraz szerzej – niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Atmosfera radosnego wyczekiwania i pełnej gotowości do Świąt udzieliła się również Sylwii Ładydze, która na swoim kulinarnym blogu wyczarowała przepiękne dekoracje świątecznego stołu i wskazała, jak serwować produkty naszego klienta.
To jeszcze nie wszystko! Wieść o tym, że najlepszym towarzyszem podczas świątecznych przygotowań jest marka Konspol opanowała również ekosystem Googla – dzięki temu każdy wielbiciel tradycji i spędzania tych wyjątkowych Świąt w gronie najbliższych mógł identyfikować się z hashtagiem #GotowiNaŚwięta!