creative_small.png

HELIO – serwis WWW

Kto z nas nie kocha bakalii? Smaczna, a przy tym zdrowa przekąska podbiła serca i wypieki w wielu domostwach! Naszym zadaniem było, by znane i lubiane produkty podbiły również Internet.

Nowy serwis WWW, połączył informacje dla konsumentów oraz hurtowników, którzy są zainteresowani produktami marek HELIO. Prowadzone systematycznie działania content marketingowe w kanałach własnych oraz portalach internetowych, edukowały potencjalnych klientów, o wartościach odżywczych produktów oferowanych przez HELIO, oraz korzyściach zdrowotnych wynikających z wprowadzenia ich do codziennej diety. Pojawiające się w prasie handlowej oraz kobiecej publikacje były uwieńczeniem działań Media Relations. Prowadzenie kanałów social media marki pokazało, że bakalie trafiają również w gusta młodszych odbiorców w kontekście przekąski do szkoły czy na wycieczkę.

Ważną rolę w tworzeniu serwisu miał Serwis Relacji Inwestorskich, który jest wyposażony we wszystkie wymagane mechanizmy IT.