creative_small.png

FABRYKA KART – Strategia komunikacji marki

FABRYKA KART to marka B2B znanej firmy oferującej gry planszowe, puzzle i karty, Fabryki Kart Trefl-Kraków. Jest producentem gier towarzyskich na zlecenie dla firm i agencji reklamowych, instytucji oraz wydawców. 

Ponieważ bez dobrego planu nie rozpoczynamy gry, opracowaliśmy strategię komunikacji oraz nowy claim marki „Od zawsze w grze”. Stworzyliśmy nowe multimedialne prezentacje firmowe oraz handlowe, które reprezentują markę na krajowych i międzynarodowych targach gier. Wypracowaliśmy spójną, rozpoznawalną komunikację wizualną. Przeprowadziliśmy wiele packshotowych sesji zdjęciowych, a także wykonaliśmy zdjęcia i filmy prezentujące proces produkcji gier.

Social media? W tej grze nie znamy granic! Na Facebooku przedstawiamy ofertę marki i edukujemy, bawiąc. Na LinkedIn wciągamy do gry, dając obserwującym realne korzyści w postaci wartościowego contentu, przedstawiającego realną wiedzę dotyczącą tajników produkcji gier. W przypadku klienta biznesowego, jakim jest FABRYKA KART, ważne jest odpowiednie targetowanie promowanych treści. Tak, by przełożyły się na zainteresowanie ofertą firmy oraz zapytania ofertowe. Robimy to odpowiedzialnie za pomocą LinkedIn Ads oraz Facebook Ads – gra toczy się przecież o karty naszego Klienta!

Dla FABRYKI KART prowadzimy również regularne pozycjonowanie w modelu SXO. Zmiany w serwisie internetowym marki przeprowadzone przez nas po dokonanym audycie, rozbudowa treści optymalizowanych pod kątem Google’a, jak i działania SEO, spowodowały wzrost widoczności strony marki w wyszukiwarce Google oraz wzrost współczynnika ruchu organicznego. Uczciwe, prowadzone systematycznie działania – to nasza strategia. W grze o biznes naszego Klienta jesteśmy mistrzem!