creative_small.png

Bankier.pl – identyfikacja wizualna, WWW

Nasza propozycja odświeżenia serwisu dla Bankier.pl była nowoczesna, przejrzysta i bardziej funkcjonalna, dlatego to właśnie nam przypadła realizacja strony WWW oraz nowej identyfikacji wizualnej!

Logo portalu nawiązuje do 14-letniej tradycji i siły marki Bankier.pl, a odświeżona identyfikacja wizualna prezentuje i podkreśla ewolucję jaką marka przeszła w ostatnich latach. 

Przebudowaliśmy nawigację portalu, która została podzielono na trzy główne sekcje: Rynki, Biznes, Twoje Finanse. Na stronie głównej wyróżniono sekcje tematyczne, narzędzia i forum Bankier.pl – skupiające największą społeczności inwestorów w Polsce. Zmiana struktury, wyglądu oraz identyfikacji wizualnej portalu miała na celu odświeżenie wizerunku marki, przy zachowaniu dotychczasowego, eksperckiego charakteru.  Skupiliśmy się na tym, by poprzez tworzone elementy oddać wartości, (słowa klucze), którymi w działaniach kierują się założyciele bankier.pl –  wiarygodność, eksperckość i otwartość. 

W serwisie narzędzia dedykowane inwestorom zaprezentowane są w atrakcyjnej formie i wzbogacone o nowe funkcjonalności. Zwiększono ich ekspozycję na stronie głównej i podstronach oraz powiązano kontekstowo z treścią serwisu. Układ stron i duży wybór treści dodatkowych, powiązanych tematycznie z aktualnie oglądaną stroną zachęcają do dalszej eksploracji serwisu.

Fundamentalne zmiany w ramach nowego portalu dotyczą strony technologicznej. Bankier.pl w warstwie programistycznej został stworzony praktycznie od podstaw. Zmieniła się cała architektura aplikacji – zarówno bazy danych jak i technologia w której napisany jest portal.