creative_small.png

ADAM BARON – torebki z charakterem

Moda to manifestacja niezależności, dlatego marka z branży fashion musi mieć atrakcyjny wizerunek i autentyczny charakter!

Rozpoczynając współpracę z marką luksusowej galanterii skórzanej o 25-letniej tradycji, podjęliśmy wyzwanie zbudowania na nowo i zakorzenienia w świadomości konsumentów brandu, z którego tchnie siła i… charakter. Historia tradycyjnej manufaktury z Nowego Sącza oraz naturalna skóra, która ujawnia swój majestat w każdej torbie, teczce, torebce, która wyszła spod ręki pana Adama Barona absolutnie nas oczarowały i stały się inspiracją do stworzenia nowej strategii marki i strategii komunikacji marketingowej.

Elegancka skórzana galanteria to produkty dla tych, którzy cenią sobie niezależne i świadome życie. Tych, którzy wytyczają w nim własną drogę. Taki był punkt wyjścia do stworzenia nowej osobowości marki – niezależnego indywidualisty z wyraźnym charakterem.

Odtąd już nie Baron, a ADAM BARON – w ramach nowej strategii, marka zyskała nowy system identyfikacji wizualnej. Naszym zadaniem było przygotowanie spójnej i efektownej warstwy graficznej, która pomoże wyeksponować wartości marki oraz piękno i autentyczny charakter ręcznie wytwarzanych toreb.

W nowym logotypie znalazł się więc jednorożec – symbol dostojeństwa i siły. Z kolei granat jako kolor bazowy czy wreszcie elegancka, minimalistyczna typografia świetnie podkreśliły wyrazisty charakter produktów i pomogły wyeksponować piękno detalu.

Wdrażając nową strategię marketingową, stworzyliśmy od podstaw nową stronę www wraz z platformą sprzedażową. Przechodząc na stronę główną, użytkownicy mogą uzyskać najważniejsze informacje na temat aktualnych kolekcji, dowiedzieć się więcej o procesie produkcji, materiałach, dokonać zapisu do newslettera oraz poznać samą markę i jej historię. W części produktowej zarówno damskie, jak i męskie elementy galanterii zostały podzielone nie tylko na kolekcje, ale i – spójnie ze strategią marki – na charaktery.

Wykorzystując potencjał content marketingu oraz popularną w blogosferze branżę fashion, uruchomiliśmy bloga firmowego, złożonego z 3 części tematycznych: lifestyle, fashion oraz porady. Można tam znaleźć relacje ze światowych wybiegów, przeglądy aktualnych trendów fashion, lifestylowe wpisy odsłaniające świat marki i jej wartości czy wreszcie porady dotyczące ubioru, pielęgnacji galanterii skórzanej a nawet wyboru prezentu na poszczególne okazje.

Choć znamy przeróżne „sztuczki” związane z obecnością marki w internecie, nie byłyby one tak efektywne i efektowne, gdyby nie dedykowane sesje fotograficzne, które najlepiej oddają piękno i charakter produktów ADAM BARON – podobnie jak filmy wideo. Ich magiczny klimat, akcent na detale i konsekwentny styl pomagają nam budować spójny, atrakcyjny wizerunek. Wystarczy przyjrzeć się profilom marki na najpopularniejszych kanałach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i Pintereście oraz reklamom display. My wiemy to najlepiej – klienci ADAMA BARONA są oczarowani!

W naszych działaniach stawiamy na konsekwencję, dlatego specyficzny klimat, jaki tworzymy wokół marki odpowiednio przygotowanymi komunikatami nie ogranicza się do świata online. Zadbaliśmy o to, aby klienci wyczuwali magiczną aurę wokół marki na każdym etapie swojej „podróży” z produktem, dlatego przygotowaliśmy również projekty karty gwarancyjnej, voucherów czy wreszcie naklejki na opakowanie.

Jeśli i Ty chcesz, by Twoja marka zyskała nową tożsamość, zgłoś się do nas, rozpocznijmy współpracę i… niech dzieje się magia!

Strategie komunikacyjne Strategie marketingowe Branding Copywriting Koncepcje kreatywne Zakup mediów Kampanie Ads Content marketing Social media Facebook Ads Animacje i multimedia Google Ads SEO/SXO Facebook Instagram Sklepy e-commerce Kreacje graficzne Performance Marketing Filmy video Video marketing
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
9 9
10 10