creative_small.png

ADAM BARON – torebki z charakterem

Moda to manifestacja niezależności, dlatego marka z branży fashion musi mieć atrakcyjny wizerunek i autentyczny charakter!

Rozpoczynając współpracę z marką luksusowej galanterii skórzanej o 25-letniej tradycji, podjęliśmy wyzwanie zbudowania na nowo i zakorzenienia w świadomości konsumentów brandu, z którego tchnie siła i… charakter. Historia tradycyjnej manufaktury z Nowego Sącza oraz naturalna skóra, która ujawnia swój majestat w każdej torbie, teczce, torebce, która wyszła spod ręki pana Adama Barona absolutnie nas oczarowały i stały się inspiracją do stworzenia nowej strategii marki i strategii komunikacji marketingowej.

Elegancka skórzana galanteria to produkty dla tych, którzy cenią sobie niezależne i świadome życie. Tych, którzy wytyczają w nim własną drogę. Taki był punkt wyjścia do stworzenia nowej osobowości marki – niezależnego indywidualisty z wyraźnym charakterem.

Odtąd już nie Baron, a ADAM BARON – w ramach nowej strategii, marka zyskała nowy system identyfikacji wizualnej. Naszym zadaniem było przygotowanie spójnej i efektownej warstwy graficznej, która pomoże wyeksponować wartości marki oraz piękno i autentyczny charakter ręcznie wytwarzanych toreb.

W nowym logotypie znalazł się więc jednorożec – symbol dostojeństwa i siły. Z kolei granat jako kolor bazowy czy wreszcie elegancka, minimalistyczna typografia świetnie podkreśliły wyrazisty charakter produktów i pomogły wyeksponować piękno detalu.

Wdrażając nową strategię marketingową, stworzyliśmy od podstaw nową stronę www wraz z platformą sprzedażową. Przechodząc na stronę główną, użytkownicy mogą uzyskać najważniejsze informacje na temat aktualnych kolekcji, dowiedzieć się więcej o procesie produkcji, materiałach, dokonać zapisu do newslettera oraz poznać samą markę i jej historię. W części produktowej zarówno damskie, jak i męskie elementy galanterii zostały podzielone nie tylko na kolekcje, ale i – spójnie ze strategią marki – na charaktery.

Wykorzystując potencjał content marketingu oraz popularną w blogosferze branżę fashion, uruchomiliśmy bloga firmowego, złożonego z 3 części tematycznych: lifestyle, fashion oraz porady. Można tam znaleźć relacje ze światowych wybiegów, przeglądy aktualnych trendów fashion, lifestylowe wpisy odsłaniające świat marki i jej wartości czy wreszcie porady dotyczące ubioru, pielęgnacji galanterii skórzanej a nawet wyboru prezentu na poszczególne okazje.

Choć znamy przeróżne „sztuczki” związane z obecnością marki w internecie, nie byłyby one tak efektywne i efektowne, gdyby nie dedykowane sesje fotograficzne, które najlepiej oddają piękno i charakter produktów ADAM BARON – podobnie jak filmy wideo. Ich magiczny klimat, akcent na detale i konsekwentny styl pomagają nam budować spójny, atrakcyjny wizerunek. Wystarczy przyjrzeć się profilom marki na najpopularniejszych kanałach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i Pintereście oraz reklamom display. My wiemy to najlepiej – klienci ADAMA BARONA są oczarowani!

W naszych działaniach stawiamy na konsekwencję, dlatego specyficzny klimat, jaki tworzymy wokół marki odpowiednio przygotowanymi komunikatami nie ogranicza się do świata online. Zadbaliśmy o to, aby klienci wyczuwali magiczną aurę wokół marki na każdym etapie swojej „podróży” z produktem, dlatego przygotowaliśmy również projekty karty gwarancyjnej, voucherów czy wreszcie naklejki na opakowanie.

Jeśli i Ty chcesz, by Twoja marka zyskała nową tożsamość, zgłoś się do nas, rozpocznijmy współpracę i… niech dzieje się magia!