Snapchat

Snapchat zapoczątkował trend wśród komunikatorów, tworząc medium wizualne, które kasuje przesłane wiadomości po przeczytaniu. Aplikacja była natychmiastowym hitem wśród millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z. Ponad 150 milionów użytkowników dziennie i około 10 miliardów snapów przeglądanych każdego dnia[Źródło: Dane wewnętrzne Snap Inc.] sprawiają, że „Duszek” to idealna platforma do prowadzenia niestandardowych działań promocyjnych. Sposób, w jaki użytkownicy korzystają z aplikacji sprawia, że marka może mieć „twarz”, być kojarzona jako modna i popularna w danych kręgach odbiorców. Co więcej, wielu celebrytów posiada profil obserwowany przez szerokie grono fanów. Otwiera to możliwości dla przeprowadzenia kampanii z wykorzystaniem influence marketingu. Celebryci, pokazując się z produktem w relacji z pracy lub życia prywatnego pełnią rolę nieformalnych ambasadorów marki.

Oferta Snapchat Ads pełna jest nowatorskich i kreatywnych rozwiązań. Pozwala na dotarcie do klienta, który odczuwa potrzebę nawiązania głębszej więzi z marką. Dzięki wykorzystaniu metod proponowanych przez Snap Inc. możliwym jest targetowanie reklam do użytkowników zależnie od przeglądanych zawartości, stylu życia, zwyczajów zakupowych on- oraz offline. Co więcej, narzędzia marketingowe Snapchata pozwalają na stworzenie profilu dotychczasowego klienta i dotarcie do szerszego grona odbiorców pasujących do niego. Jako stosunkowo nowa platforma, Snapchat oferuje niewykorzystany jeszcze potencjał, dzięki czemu akcje promocyjne prowadzone w odpowiedni sposób pozwolą na sięgnięcie po nowych klientów i kreowanie wizerunku marki przez nowy, dynamiczny kanał komunikacyjny.