Kariera

Social Media Specialist

Zakres obowiązków:

  • kreacja koncepcji dla kampanii marketingowych dla projektów agencji wykorzystujących social media
  • planowanie i realizacja kampanii w social media dla projektów agencji
  • pisanie, redagowanie i planowanie contentu do mediów społecznościowych
  • zarządzanie społecznościami (community management)
  • kreowanie i planowanie akcji, konkursów, aplikacji marketingowych
  • prowadzenie działań content marketingowych w ramach prowadzonych projektów
  • nadzór nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi w ramach prowadzonych projektów 
  • monitorowanie (social media monitoring) oraz przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji


Wymagania i kompetencje:

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku 
  • doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii obecności marek w social media
  • doskonała znajomość mediów społecznościowych - portali społecznościowych, trendów, nowych formatów udostępnianych w ramach platform, blogów, stron internetowych oraz narzędzi marketingowych
  • doświadczenia w komunikacji z influencerami 
  • znajomość zagadnień content marketingu
  • kreatywność i znajomość technik pisania w mediach społecznościowych
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność podejmowania ryzyka
  • umiejętność zarządzania czasem, samodzielność 
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne


Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w innowacyjnej agencji z ustabilizowaną sytuacją na rynku i bogatym portfolio
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę - realizację bardzo zróżnicowanych projektów
  • brak rutyny w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • atrakcyjny system wynagrodzeń

Wypełnij formularz aplikacyjny

Dane