Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Content marketing SEO/SXO Social media Strony www Akcje specjalne Strategie komunikacyjne Strategie marketingowe

Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.

 


Top 3 – kampanie Facebook Ads i Google Ads

 


1. Brubeck – trenuj i czuj się swobodnie!

Brubeck to topowa polska marka odzieży termoaktywnej, sportowej i outdoorowej oraz bawełnianej i wełnianej bielizny bezszwowej. Dobry produkt i umiejętnie prowadzona kampania Facebook Ads i Google Ads w 2020 roku zapewnia naszemu klientowi regularny wzrost ilości transakcji oraz przychodów. Godny odnotowania jest ROAS na poziomie 937 % (Google Ads) i 688% (Facebook Ads).

Brubeck - reklama Facebook Ads

 

2. Koral – Koral Dance Show, strategiczne podejście do zaangażowania użytkowników

Planując kampanię reklamową konkursu tanecznego Koral Dance Show z gwiazdami, postanowiliśmy postawić na dobrą strategię zaangażowania użytkowników. Zaczęliśmy od teaserów w postaci postów w social mediach, wideo oraz banerów. Po starcie konkursu, za pomocą kreacji z nagrodami oraz ambasadorami akcji, poszerzaliśmy zasięg, wykorzystując jednocześnie listy remarketingowe zebrane na etapie teaserów. Kolejne kreacje remarketingowe to już spersonalizowane komunikaty, w zależności od tego, czym konkretnie użytkownik wcześniej się zainteresował oraz przypomnienie o zakończeniu konkursu. Pokonkursowa aktywność reklamowa zachęcała do głosowania na najlepsze wideo. Oprócz Facebook Ads i Google Ads konkurs promowany był również mocno w social mediach oraz na profilach własnych gwiazd na Instagramie i Insta Stories. Unikalna formuła, adekwatna komunikacja, gwiazdy tańca oraz czarodzieje z działów Social Media i Veneo Performance, sprawili, że akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Reklamy konkursu wyświetliły się niemal 20 000 000 razy!

 

 

 


3. MagMac – 4-krotnie większe przychody!

Z e-commerce'm z odzieżą damską MagMac.pl rozpoczęliśmy współpracę w maju 2019 r. Nieustanna praca nad optymalizacją kampanii, wdrożenie innowacji technicznych oferowanych przez Google oraz reagowanie na zmiany w zachowaniach konsumentów w związku z pandemią koronawirusa, pozwoliły na czterokrotne zwiększenie przychodów w okresie kwiecień-październik 2020 r. (w porównaniu do kwietnia-października 2019), przy zachowaniu ROAS na pożądanym dla klienta poziomie.

MagMac - ROAS

 

 

Potrzebujesz zwiększyć przychody lub liczbę konwersji? Skontaktuj się z nami >
Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 projektów SEO/SXO 2020 r. >

Scroll