Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Pora na podsumowanie roku, czyli najlepsze kampanie marketingowe 2020 zrealizowane w Veneo

Content marketing SEO/SXO Social media Strony www Akcje specjalne Strategie komunikacyjne Strategie marketingowe

Rok 2020 dobiega końca. Nie był to łatwy czas, jednak jako agencja, dzięki elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do sytuacji, możemy pochwalić się udanymi projektami! Przedstawiamy po 3 najciekawsze z poszczególnych dziedzin: content marketingu, social media, stron www, akcji specjalnych, kampanii adsowych oraz SEO/SXO.

 

Top 3 Akcje specjalne - Veneo 2020

 


1. Koral Dance Show – tańcz i zatrzymaj lato w sercu!

Taniec wyzwala radość, energię i optymizm, a w czasie pandemii jest świetnym sposobem na radzenie sobie z napięciem i stresem. Tak się składa, że dla marki Koral rok 2020 był rokiem tańca, zorganizowaliśmy więc taneczny konkurs w internecie – Koral Dance Show! Pomogły nam w tym gwiazdy tańca: Agnieszka Kaczorowska-Pela, tik-toker Sebastian Kowalczyk, znani z You Can Dance Klaudia Antos i Majkel Kalcowski oraz Daniel Wierzchowski, który zatańczył w tegorocznym spocie reklamowym Koral. Zaprezentowali choreografie, które w dowolny sposób zinterpretować mieli uczestnicy konkursu. Efekt? Tańczyły dzieciaki, młodzież i dorośli, profesjonaliści, amatorzy i osoby lubiące dobrą zabawę. Pozytywna energia, jaka towarzyszyła konkursowi była w tym roku wyjątkowo potrzebna. Przykład poniżej, po więcej user generated content zapraszamy na www.KoralDanceShow.pl.



 


2. Suavinex – współpraca z celebrytkami

Suavinex to hiszpańska marka akcesoriów premium dla niemowląt, istniejąca już od ponad 35 lat. W 2019 roku zadebiutowała na polskim rynku i odtąd jesteśmy odpowiedzialni za jej wizerunek w Polsce. Piękne, funkcjonalne i przede wszystkim użyteczne akcesoria Suavinex używane były nawet przez hiszpańską rodzinę królewską. W Polsce – za sprawą działań naszej agencji – równie chętnie pokazały się w 2020 r. z nimi celebrytki, młode mamy: Anna Starmach, Agnieszka Kaczorowska-Pela, Olga Frycz, Ewa Mrozowska, Izabela Janachowska, Magda Pyznar. Współpraca, która obejmowała emisję postów na Instagramie i Insta Stories, przełożyła się na znaczny ruch na stronie www.suavinex.pl

Suavinex - współpraca z influencerami

 


3. Koral na TikToku – #zawszejestpora

W 2020 r. wprowadziliśmy na TikTok lody Koral. To pierwsza marka lodów na najpopularniejszej młodzieżowej platformie! Nasza akcja była odpowiedzią na potrzeby czasu zamknięcia spowodowanego tegoroczną epidemią i doskonale wpisała się w obowiązujący wówczas social-mediowy trend #zostańwdomu. Wyzwanie #zawszejestpora na twoją zajawkę rzucone przez markę oraz współpracujących z nią influencerów zachęciło dzieci i młodzież do podzielenia się swoimi zajawkami i domowymi sposobami na nudę. Po raz kolejny pokazaliśmy, że z lodami Koral świat jest zawsze kolorowy i pełen radości. Hasło konkursu w oczywisty sposób nawiązuje do znanego wszystkim „Zawsze jest pora na lody Koral”. Efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania – szczegóły tutaj.

Koral na TikToku - Zawsze jest pora na twoją zajawkę

 

Chcesz przeprowadzić ciekawą akcję konsumencką? Skontaktuj się z nami >
Przejdź do następnej strony, by poznać Top 3 projektów Social Media 2020 r. >

 

Scroll