Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Dorota Majewska
28 lipca 2022
Nie ma dobrego związku bez zaangażowania, czyli uważnego słuchania drugiej strony i reagowania na jej potrzeby. Ta zasada ma zastosowanie również w przypadku związku marki z...
Autor: Anna Wąsik
6 lipca 2022
TikTok to platforma, na której błyskawicznie można zrobić „karierę”, a w przypadku marki – szybko zdobyć dużą liczbę widzów...
Autor: Sebastian Filipowicz
26 maja 2022
Pamiętam z dzieciństwa festyny organizowane na stadionie Sandecji Nowy Sącz. Wiele osób czekało na to wydarzenie całymi miesiącami, żeby móc zobaczyć na scenie kilku...
Autor: Kinga Pierzchała
9 maja 2022
Jeszcze kilkanaście lat temu firmy próbujące zaistnieć na rynku, zwykły zadawać sobie pytanie: „Jak mogę się przebić i zostać zauważonym?”. Współcześnie za...
Autor: Joanna Korczyk
1 kwietnia 2022
Czy „analogowa” marka ma jeszcze szansę na powodzenie w pędzącym i na wskroś cyfrowym świecie? Czy można ją atrakcyjnie promować w digitalu i czy ma szansę zaistnieć w...
Autor: Dominika Posełek
28 lutego 2022
Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na proces sprzedaży i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów, a związany z nią kryzys gospodarczy umocnił pewien...
Autor: Przemysław Lorenc
14 lutego 2022
Jak reklamować suplementy diety w Internecie zgodnie z prawem, nie narażając producenta na finansowe straty? Czy w tej branży jest miejsce na kreatywność? O tym przeczytasz w kompletnym,...
23 grudnia 2021
Nie jest do końca prawdą, że przełom grudnia i stycznia to w marketingu „sezon ogórkowy”, ale praktyka pokazuje, że zawsze znajdzie się nieco czasu wolnego na...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!