Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Sławomir Piwowarczyk
31 maja 2019
Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę...
Autor: Michalina Pałczyńska
30 maja 2019
LinkedIn jest dziś nie tylko platformą umożliwiającą nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych czy miejscem pozwalającym na znalezienie nowego stanowiska pracy - jest coraz większym medium...
Autor: Daria Kloc
24 maja 2019
Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno...
Autor: Dominika Kolisz-Rachwał
20 maja 2019
“Potrzebuję logo dla mojej firmy” Do konieczności posiadania logo, czyli znaku rozpoznawczego marki, nikogo już chyba nie trzeba przekonywać w świecie, w którym właściwie każdy produkt...
Autor: Ewa Chadzińska
17 maja 2019
Stworzenie własnego sklepu internetowego w dzisiejszych czasach to z pozoru banalna sprawa. Platformy e-commerce oferują założenie go w kilku prostych krokach oraz gwarantują prostą obsługę i...
Autor: Damian Strózik
8 kwietnia 2019
Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. Z założeniem, iż wyszukiwarka powinna...
Autor: Przemysław Lorenc
9 stycznia 2019
W dobie wszechobecnego dostępu do Internetu, użytkownikiem globalnej sieci jest niemal każdy. Nawet nie posiadając komputera czy smartfona, pośrednio, wszyscy korzystamy z dobra jakim jest...
Autor: Oskar Sieńko
26 lipca 2018
Zapowiedź zmian w funkcjonowaniu Facebooka ogłoszona 12 stycznia przez założyciela serwisu, Marka Zuckerberga, zatrzęsła światem social media marketingu i zmusiła reklamodawców do...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!