Poczta Polska – kampanie usług Poczty Polskiej
Poczta Polska od kilku stuleci pomaga w dostarczaniu i wymianie informacji oraz produktów. Po wprowadzeniu nowych usług, tym razem to nasz państwowy operator potrzebował pomocy w dotarciu z informacją o nich, a my chętnie podjęliśmy to wyzwanie!
W kilkutygodniowej kampanii naszym celem była promocja takich usług jak: E-sklep Poczty Polskiej, Pocztex, Direct Mail oraz promocja świątecznej usługi „List do św. Mikołaja”. Działania reklamowe prowadziliśmy za pomocą Google Ads, Facebook Ads oraz e-mail marketingu. Do naszych zadań należała zarówno kreacja, jak i zakup mediów internetowych.
W Veneo mamy zasadę: nie zaczynamy bez planu! Tak było i tym razem, dlatego przed uruchomieniem kampanii precyzyjnie zdefiniowaliśmy cele klienta, usługi, które chce promować oraz potencjał grup docelowych czy fraz kluczowych. Zadbaliśmy również o analitykę, by w trakcie kampanii na bieżąco oceniać skuteczność i optymalizować nasze działania. Efekt? Poczta Polska i jej usług opanowały Internet! Łączna suma wyświetleń reklam to 575 530 078, a w trakcie trwania naszej kampanii odnotowano historyczny wynik w zakresie dostawy przesyłek! Co więcej, w kolejnym roku odnotowano 60%-owy wzrost ilości zakupów internetowych z wykorzystaniem usługi Pocztex. Magia? Przekonaj się, że na internetowych sztuczkach znamy się jak mało kto!