creative_small.png

Bruk-Bet – komunikacja w SoMe

Social Media to coś, na czym się znamy i robimy to dobrze. Przekonała się o tym marka Bruk – Bet, która oddała w nasze ręce swoje media społecznościowe. Zobacz sam, na przykładzie marki Bruk-Bet, na jakie efekty możesz liczyć i dlaczego warto zaufać właśnie nam!

Profil Facebook „Bruk-Bet Inspiracje Ogrodowe” dzięki naszym staraniom zanotował znaczny przyrost fanów. W ciągu dwóch lat osiągnęliśmy aż 25 000 polubień profilu!

Jednak ilość fanów to nie wszystko! Ważne, by tych fanów zaktywizować!

Jak zainteresować fanów kostką brukową?

Przede wszystkim poprzez ciekawy, angażujący content, generujący liczne komentarze, reakcje i interakcje. Niemniej ważny jest też zasięg – dotarcie do jak największej ilości użytkowników umożliwia m.in. organizacja konkursów, czy publikacja angażujących cykli postów, do których użytkownicy powracają, niezależnie od momentu publikacji.

W związku z dynamicznym rozwojem profilu „Inspiracje Ogrodowe”, marka Bruk-Bet zaufała nam i powierzyła stworzenie fanpage’u nowego brandu – marki Relief.

Jak mówi sama nazwa profilu – „Teraz Ściany Przemawiają”, content prezentowany na profilu przedstawia istotną część asortymentu marki Bruk-Bet, jaką jest kamień dekoracyjny. Fanpage ma charakter typowo inspiracyjny. Veneo odpowiada za opracowanie kompleksowej komunikacji profilu.