Tarsmak – landing page
Tak jak sportowcy rozgrzewają się przed biegiem, tak i my postanowiliśmy rozgrzać grilla przed sezonem dla naszego klienta, polskiego producenta sosów, majonezów, ketchupów i musztard w Polsce – firmy Tarsmak.
Od rozbiegu i krótkiej rozgrzewki, nasza koncepcja pognała w kierunku sztafety. Grillowej sztafety smaku. Atmosferę podgrzewaliśmy opracowanymi oraz zrealizowanymi materiałami wideo, które zachęcały do odwiedzin na dedykowanym landing page’u akcji.
Zintegrowana akcja marketingowa miała na celu poprawić rozpoznawalność marki wśród użytkowników Internetu, a także zachęcić do pobrania specjalnie przygotowanego poradnika kulinarnego, który pokazywał produkty Tarsmak jako nieodłączny element grillowych potraw. Działanie wspierane były komunikacją na platformach social media producenta, buzz marketingiem, Facebook wideo Ads oraz formatami reklamowymi udostępnianymi przez Google.