Sipeko – Na straży czystej planety
Sipeko to firma, która w sposób szczególny dba o ochronę środowiska, dostarczając pro-ekologiczne narzędzia do odśmiecania i oczyszczania miast, gmin, parków, ulic, budynków, biurowców, szkół, szpitali, pól, działek, ogrodów, budów czy gospodarstw domowych. W ofercie posiada wyroby foliowe i worki na śmieci, które produkuje w duchu EKO, z surowców z recyklingu. Firma posiada własny zakład produkcyjny w Polsce.
Sipeko dba o porządek na planecie, dlatego my – na pierwszym etapie współpracy – zadbaliśmy o „uporządkowanie” marketingowe Marki, określenie jej pozycjonowania strategicznego i brandingu. W tym celu opracowaliśmy strategię marki Sipeko i jej komunikacji. By posiadała tożsamość i swoje własne DNA.
Chcąc uchwycić Brand Essence i stworzyć Brand Manual, firma została przez nas szczegółowo przeanalizowana. W ten sposób powstał dokument, który stanowi drogowskaz do budowania założonego wizerunku i pozycjonowania marki. Zawiera takie elementy jak m. in.: idea marki, claim, komunikaty marketingowe.
Marka przeszła również rebranding, zyskując nowy system identyfikacji wizualnej. Dopiero wówczas stała się w pełni gotowa, by w sposób spójny komunikować się, wizualizując swoje niematerialne cechy oraz świat marki.
Po realizacji zadań strategiczno-kreatywnych przystąpiliśmy więc do etapu egzekucji marketingowych założeń strategicznych. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę www, której celem jest nie tylko przedstawienie oferty kontrahentom, ale i edukacja w zakresie ekologii i właściwej segregacji odpadów, co oczywiście wynika z misji Marki.
Warto dodać, że pracując nad witryną www, po raz kolejny przekonaliśmy się, że spisana w postaci dokumentu strategia marki jest niezbędna, by osiągnąć komunikacyjną spójność i budować siłę brandu.
W ramach marketingowej egzekucji dla marki Sipeko przygotowaliśmy również rozmaite materiały brandingowe – projekty rollupów, ulotki, projekt stoiska targowego oraz etykiety produktów.