creative_small.png

Rosetta Gaming

Rosetta Gaming to Marka, która dostarcza relaks, rozrywkę, pieniądze, udostępniając automaty i gry hazardowe. Przystępując do współpracy, podjęliśmy wyzwanie stworzenia brandingu. Jak powinna wyglądać warstwa wizualna Marki, którą najtrafniej określa słowo „wygrana”? 

Prace rozpoczęliśmy od zgłębienia tajników świata Marki. W tym celu opracowaliśmy moodboard, a następnie wyznaczyliśmy siatkę projektową znaku graficznego. Przybrała ona strukturę krystaliczną diamentu, który budzi skojarzenia z bogactwem, wygraną, prestiżem, luksusem. Kształtem przypomina rozetę, co jednoznacznie nawiązuje do nazwy. Struktura została wyznaczona w oparciu o okręgi, których średnice są ułożone w stosunku do siebie zgodnie z zasadą „złotej proporcji“. Wykorzystanie okręgów jako podstawy konstrukcji pozwala również na skojarzenie z monetą, żetonem, ruletką (gra, kasyno, hazard, rozrywka, wygrana). Dodatkowo struktura „diamentu“ składa się z dwóch wieloboków. Większy ma 16 boków a mniejszy (wewnętrzny) 8. Jest to nawiązanie do bliskich Marce zagadnień z dziedziny high technology oraz podkreślenie jej nowoczesnego charakteru. Opierając siatkę projektową o założenia geometryczne, wzmocniliśmy komunikację marki jako stabilnej i mocnej.

Do wyznaczenia sygnetu posłużyliśmy się zaprojektowaną siatką, co pozwoliło nam przenieść wszystkie pożądane wartości marki na sam znak. W końcu logo jest idealnym nośnikiem wartości marki, powinno w pełni oddawać jej charakter i być spójne z komunikacją. 

Jako sygnet wykorzystaliśmy monogram nazwy Rosetta Gaming. Tworzące go litery wyznaczyliśmy w oparciu o założoną siatkę projektową. Dzięki temu uzyskaliśmy znak, który po pierwsze bezpośrednio nawiązuje do nazwy firmy, a oprócz tego jest nośnikiem wartości marki. Powstały sygnet ma prostą, geometryczną budowę, co przekłada się na postrzeganie go, a zatem także Marki, która się nim posługuje, jako stabilnej, pewnej siebie oraz nowoczesnej.

Znak został zaprojektowany w taki sposób, aby jego implementacja na różnego rodzaju nośnikach nie stwarzała problemów ale nie ograniczała rozwiązań kreatywnych zarówno w komunikacji B2C, jak i tej korporacyjnej. Jako że system identyfikacji wizualnej marki jest ważnym elementem komunikacji, powinien wzbudzać emocje – w tym przypadku nadzieję na wygraną u graczy, zaangażowanie u pracowników czy prestiż wśród klientów biznesowych. 

Wiele wskazuje na to, że odnieśliśmy sukces i wykonaliśmy #DobryProjekt, ponieważ zaprojektowanie brandingu nie było ostatnim wyzwaniem, jakie podjęliśmy dla Marki Rosetta Gaming. Po udanej implementacji naszych projektów, Klient zgłosił się do nas ponownie, powierzając nam projekt i wdrożenie witryny www

Gdzie można natknąć się na Markę Rosetta Gaming? W największych kasynach w USA, Kanadzie czy innych krajach oraz… w Sieci pod adresem RosettaGaming.com.