Piwniczanka – Loteria Nasycona Nagrodami
Loteria nasycona minerałami
W 2018 roku Piwniczanka obchodziła swoje 50 urodziny. Z tej okazji zorganizowaliśmy dla marki „Loterię nasyconą minerałami” i… nagrodami! W trakcie 14 tygodni akcji, w 7 turach losowań rozdaliśmy ponad 350 nagród o łącznej wartości blisko 150 tys. zł!
Co jest najważniejsze w takich akcjach? Przede wszystkim odpowiednie „nagłośnienie”, a poza tym jasne zasady, przyjazny interfejs dedykowanej strony www z formularzem zgłoszeniowym oraz sprawna obsługa i kontakt z uczestnikami. Spełnienie tych warunków sprawiło, że otrzymaliśmy blisko 1 000 000 zgłoszeń!
Za akcję odpowiadaliśmy kompleksowo.
Opracowaliśmy mechanikę akcji, strategię, key visual oraz system prawno-administracyjny.
Zgodnie z przyjętą strategią zaplanowaliśmy promocję akcji w Internecie, poprzez mn.in. w kampanię GoogleAds, FacebookAds, a także kanały Social Media – Facebook i Instagram. Poza tym stworzyliśmy dedykowaną stronę www akcji oraz rozbudowany e-mailing informujący na bieżąco uczestników o postępach loterii.
Oprócz promocji online odpowiadaliśmy również za projekty graficzne kampanii OOH. O loterii informowały m.in. promocyjne etykiety na butelkach Piwniczanki, plakaty w pojazdach komunikacji miejskiej oraz reklamy na autobusach w największych miastach w Polsce.
Akcja pozwoliła na umocnienie wizerunku marki Piwniczanka w świadomości konsumentów oraz wzrost sprzedaży.