creative_small.png

Piątnica – Mleko ze smakiem

Celem naszej kampanii launchingowej pod hasłem „Mleko ze smakiem” była promocja nowych produktów Piątnicy jako zdrowej i smacznej przekąski „on the go” – produktu dla aktywnych, żyjących w pośpiechu – a jednocześnie mocne zaistnienie marki Piątnica w segmencie mlek smakowych. 

Opracowując koncepcję wprowadzenia nowego mleka smakowego na rynek, postawiliśmy na prosty komunikat i oryginalną warstwę wizualną. Wyszliśmy od prostego skojarzenia – skoro mleko smakowe to znaczy mleko, które ma smak, czyli „Mleko ze smakiem”.

Na chwilę obecną chwilę „mleko ze smakiem” truskawkowym, bananowym, czekoladowym i waniliowym, a w przyszłości możliwe kolejne smaki. Tym zabiegiem, poza konceptem kreatywnym dla kampanii promocyjnej mlek smakowych Piątnicy, stworzyliśmy jednocześnie nową kategorię marketingową na rynku mlek smakowych, którą Piątnica ma szansę zagospodarować komunikacyjnie i biznesowo.

Tak powstały kolorowe krowy ze smakowitymi atrybutami, które zachęcały do skosztowania mlecznej nowości od Piątnicy z billboardów, citylightów i autobusów w największych miastach w Polsce.

Sympatyczne krówki opanowały również Internet! Pojawiły się na dedykowanym landing page’u, w mediach społecznościowych oraz banerach Google Ads.

Wieść o mlecznej nowości rozprzestrzeniła się także dzięki influncerom, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych udowodnili, że mleko ze smakiem to pyszna przekąska, która może towarzyszyć konsumentom przez cały dzień.

W drugim etapie kampanii wzmocniliśmy nasze działania contentowe – o produkcie w kontekście zdrowego odżywiania, sięgania po dobre przekąski i ich wpływie na ogólne samopoczucie opowiadali potencjalni konsumenci. Historie, które zamieściliśmy na landing page’u uświadamiały, dlaczego warto wybrać „mleko ze smakiem” i do jak szerokiego grona skierowany jest produkt.

Nasza kampania podbiła również kanały społecznościowe – Facebook i Instagram oraz ekosystem Google. W tym celu przygotowaliśmy serię kolorowych, zwracających uwagę banerów oraz oryginalne formaty reklamowe dla Facebook Ads – animację Insta Story, kanwę czy post 360.  Animację wideo o nowości Piątnicy można było zobaczyć również w formie reklamy na portalu YouTube oraz na ekranach bankomatów.