Agencja Veneo wygrała konkurs na organizację loterii konsumenckiej wafelków Góralki (produkowanych przez IDC Polonia). Będzie odpowiadać za opracowanie koncepcji marketingowej loterii, obsługę techniczną i prawną oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Veneo w ramach współpracy będzie odpowiadało za stworzenie koncepcji loterii oraz jej organizację od strony formalno-prawnej. Opracuje także nową strategię marketingową Góralek zakładającą intensywne wykorzystanie reklam graficznych oraz niestandardowych form promocji. Agencja poprowadzi komunikację marki w zakresie media relations i social media.

Loteria wystartuje 27 kwietnia i potrwa do 28 czerwca. Będzie wspierana przez kampanię reklamową w internecie i telewizji.

W agencji Veneo za koordynację projektu odpowiada Natalia Nowak, a opracowaniem wizualnym brand heroes do kampanii zajmie się Izabela Kasza.

Góralki ostatnio reklamowane były jesienią 2012 roku w kampanii pod hasłem "Smak po brzegi".

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/goralki-z-loteria-i-reklamami-od-veneo