creative_small.png

NATURE QUEEN – Packaging design

Marek kosmetyków jest wiele, jednak tylko niektóre z nich swoim designem potrafią w kilka sekund oczarować konsumentów… Jedną z nich jest marka NATURE QUEEN. Jak tego dokonuje? Poznajcie historię pewnej przemiany!

Jako agencja, zajmujemy się nie tylko digitalem, ale również DTP i brandingiem. Z wielką pasją proponujemy i wdrażamy zmiany, które przyczyniają się do rozwoju biznesów naszych Klientów – również te w zakresie identyfikacji wizualnej oraz packaging designu. Poproszeni o zaprojektowanie nowych etykiet i opakowań dla balsamów, peelingów, olejków, hydrolatów i innych produktów, opracowaliśmy kompleksowy system identyfikacji wizualnej w zakresie opakowań kosmetyków marki NATURE QUEEN. 

Podczas pracy projektowej przyświecała nam myśl, iż klienci nie kupują produktów, ale wyobrażenie o marce i jej wartościach. Postanowiliśmy więc skoncentrować się na elementach podkreślających deklarowany przez producenta naturalny skład kosmetyków i wpisaniu ich w minimalistyczny design. Transformacja opakowań przebiegała zgodnie z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań grupy docelowej oraz w duchu marki, a także najnowszych trendów w projektowaniu, by zakończyć się finalnie dużym sukcesem. Już od pierwszego miesiąca po wprowadzeniu kosmetyków do sprzedaży, ta znacząco wzrosła, a nowa odsłona ulubionych kosmetyków NATURE QUEEN wprost oczarowała wielbicielki marki!

Sukces ten można zawdzięczać czytelności oraz spójności warstwy wizualnej opakowań dla wszystkich kosmetyków, która jednocześnie ma wyróżniać je na półce w sklepie i trafiać do grupy docelowej. Aby osiągnąć ten efekt, postawiliśmy na ryciny przedstawiające poszczególne główne składniki kosmetyków oraz wyraziste kształty geometryczne w dedykowanych im kolorach. Zastosowaliśmy również unikalny kontrast tekstur (matowe tło i połyskujące uszlachetnienia w odcieniu różowego złota).

Łącznie wykonaliśmy projekty opakowań oraz etykiet na słoiczki, butelki szklane i plastikowe dla ponad 60 produktów! Obok zamieszczamy naszą autorską sesję z efektami przemiany.

1 1
2 2
3 3
4 4
przed_po przed_po
6 6
7 7
8 8