Zadaniem Agencji było opracowanie strategii kampanii promującej projekt internetowy  NINATEKA.PL oraz jej egzekucja.

NINATEKA.PL powstała, aby promować polską kulturę i ułatwiać dostęp do materiałów wideo i audio wyprodukowanych lub zdigitalizowanych przez Narodowy Instytut Audiowizualny i współpracujące z nim media publiczne. Veneo odpowiada za opracowanie strategii komunikacji, kreację promocyjną oraz całościową egzekucję kampanii.


Działania obejmowały stworzenie Key Visuala oraz hasła kampanii WŁĄCZ KULTURĘ, napisanie wszystkich tekstów marketingowych oraz nadzór operacyjny. Po stronie Agencji był również dobór mediów- Google Ad Words, spot promocyjny na You Tubie (w tym scenariusz, montaż, realizacja), aktywności na portalu Facebook - fan page, reklama oraz aplikacja konkursowa „Kulturalny Montaż”. Całość wsparliśmy wizerunkowym Landing Pagem.

Finalnie udało nam się zrealizować wszystkie stawiane w założeniach cele oraz osiągnąć pożądane przez Klienta wskaźniki i parametry.