nasze kompetencje

promocja i pozycjonowanie w Google



Daj się wyszukać!


By strona www mogła zaistnieć w Internecie, a więc aby użytkownicy odwiedzali ją jak najczęściej, potrzebuje pozycjonowania. Internauci chcą szybko dotrzeć do interesującego ich zagadnienia, więc korzystają z wyszukiwarki internetowej. Oferujemy działania marketingu wyszukiwarkowego SEO i SEM, dzięki którym serwis internetowy znajdzie się na wyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej, uwzględniając słowa kluczowe związane z działalnością firmy.

Działania SEO związane są z bezpłatnymi linkami hipertekstowymi. Nasi copywriterzy napiszą teksty na stronę internetową tak, aby były przystępne i perswazyjne, a jednocześnie zawierały słowa kluczowe decydujące o dobrej pozycji w wyszukiwarce.

Działania SEM są związane z linkami sponsorowanymi, m.in. kampanie w Google AdWords, gdzie można dotrzeć do pożądanej grupy docelowej. Szczególnie polecamy kampanie PPC (Pay Per Click), gdzie płaci się za realne wejścia na witrynę internetową, a nie za samo pojawienie się reklamy.

 

Reklama w sieci Google

Reklama w wyszukiwarce Google to podstawowy i pierwszy krok do rozpromowania swojej marki i produktu, trafiając do konkretnej grupy docelowej, zainteresowanej oferowanymi przez daną firmę usługami. Google cały czas rozwija się i cieszy niesłabnącą popularnością wśród użytkowników wyszukiwarek internetowych. By spełnić oczekiwania reklamodawców oferuje formy promocji takie jak:

  • Linki sponsorowane
  • Google Display Network
  • Remarketing

Linki sponsorowane (adWords)

Linki sponsorowane adWords to łatwy i skuteczny sposób promowania strony w Internecie, a tym samym marki. Za pomocą określenie słów kluczowych, miejsca (kraju, województwa, miasta, a nawet dzielnicy), czasu oraz dziennego budżetu można kontrolować i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w wyszukiwarce Google. AdWords daje gwarancję skuteczności, gdyż reklama pojawia się z boku albo ponad innymi wyszukanymi pozycjami (jest widoczna), ale klient płaci tylko za kliknięcia na reklamę, a nie samą jej obecność w sieci. Nasi specjaliści zadbają o to, aby dostosować optymalny plan działania dla Twojej firmy:

  • określą grupę docelową i adekwatne dla niej parametry geograficzne (geotargetowanie),
  • wybiorą słowa – klucze, po których użytkownicy szukają informacji związanych z działalnością firmy,
  • opracują harmonogram wyświetlania reklam, tak, aby były widoczne wtedy, kiedy potencjalni klienci mogą wyszukiwać informacji,
  • określą optymalny budżet dzienny, indywidualnie dopasowując wydatki na reklamę do potrzeb zleceniodawcy,
  • pozostaną w stałym kontakcie ze zleceniodawcą raportując osiągnięte wyniki oraz dostosowując kampanię do zmiennych potrzeb klienta.

Google Display Network

Google umożliwia wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych i multimedialnych w obrębie swojej sieci reklamowej. Pozwala na emitowanie reklamy na popularnych serwisach internetowych, mniejszych serwisach branżowych oraz portalach horyzontalnych (np. Interia, Gazeta.pl ect.).

Reklamy graficzne i multimedialne zazwyczaj cieszą się większym porodzeniem niż tekstowe, dlatego gwarantują większą liczbę kliknięć, czyli wejść na stronę promującej się firmy. Tym razem Google umożliwia rozliczanie kampanii nie tylko w systemie CPC (cost per click), ale również CPM (cost per mille). Google Display Network posiada wiele możliwości precyzowania, do jakiej grupy docelowej ma trafić kampania marketingowa:

  • kontekstowo (treści stron są analizowane pod względem słów – kluczy i reklama pojawia się przy tekstach najbardziej zbliżonych do oferowanych przez firmę usług),
  • tematycznie (reklamy pojawiają się w obrębie stron z danej kategorii tematycznej),
  • behawioralnie (na podstawie aktywności w Internecie każdy użytkownik ma swój profil zachowania i zainteresowań, dzięki którym reklama trafia do konkretnej grupy ludzi),
  • remarketing (reklama wyświetla się u użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej witrynę internetową, ale nie skorzystali z oferowanych usług – ma na celu sprowadzenie danej osoby z powrotem na naszą stronę).

Poza tym ta forma promocji umożliwia wykorzystanie różnych formatów reklamowych, a także wprowadzenie ograniczenia wyświetlania reklamy jednemu użytkownikowi, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Remarketing

Często Internauci porzucają daną aktywność w trakcie jej realizacji (np. w sklepie internetowym dodają produkt do koszyka, ale nie dokonują zakupu) lub gdy pierwszy raz znajdują się na nowej stronie to opuszczają ją niepewni czy oferowany produkt czy usługa są warte ich pieniędzy. Jest jednak sposób, aby tacy użytkownicy wrócili na witrynę i dokonali zakupu produktu lub usługi – remarketing. Jak to działa?

  • Użytkownik wchodząc na Twoją stronę pozostawia po sobie ślad, który jest szyfrowany i zapisywany na listach marketingowych.
  • Kiedy użytkownik trafi na stronę jednego z partnerów sieci Google, twoja reklama za pośrednictwem tej listy wyświetli się na danym portalu.
  • Użytkownik widząc Twoją reklamę często i na różnych stronach, coraz lepiej rozpoznaje markę i ma wrażenie, że prowadzi ona szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
  • Wzrasta zaufanie do marki a jednocześnie prawdopodobieństwo skorzystania z oferowanych przez nią usług i produktów.

Kampanie remarketingowe cieszą się dużą skutecznością zarówno w zakresie rozpoznawalności marki jak i wzrostu sprzedaży.

Pozycjonowanie stron

Chcąc, aby działalność firmy w Internecie odnosiła sukcesy, trzeba zadbać o dobre pozycjonowanie strony. Większość użytkowników wybiera najwyższe pozycje na liście stron znajdujących się w wyszukiwarce internetowej po wpisaniu frazy, a na drugą stronę wyszukanych pozycji nawet nie zagląda. Internauci nie tylko częściej odwiedzają strony ze szczytu listy, ale też mają większe zaufanie do działalności marki, do której portal z góry listy należy. W ramach pozycjonowania stron oferujemy:

  • analizę i badanie słów kluczowych oraz dobór najlepszych fraz dla klienta,
  • wzrost odwiedzin na portalu dla wybranych słów – kluczy,
  • wysoką pozycję witryny na liście z wynikami wyszukiwania,
  • wzrost rozpoznawalności marki i zaufania do firmy,
  • dotarcie do szerokiego grona odbiorców – obecnych i potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie stron to jeden ze skuteczniejszych sposobów promowania marki, który w przeciwieństwie do tradycyjnego sposobu marketingu, zawsze budzi sympatię odbiorców.

 

Audyt SEO

Audyt SEO to wnikliwa analiza serwisu internetowego pod kątem optymalizacji strony dla algorytmów wyszukiwarek i Google AdWords, łatwości indeksowania i poziomu dostosowania dla użytkowników wyszukiwarek oraz szybkości ładowania strony i użyteczności. W ramach audytu SEO nasi specjaliści dokładnie przeanalizują i sporządzą raport, między innymi na temat:

  • czy adresy URL są przyjazne dla wyszukiwarek i użytkowników,
  • optymalizacji struktury stron serwisu,
  • linków i rozmieszczenia anchor text,
  • funkcjonalności tytułów i treści stron dla wyszukiwarek,
  • wyboru i użycia w treści strony fraz kluczowych,
  • nawigacji w serwisie internetowym,
  • optymalizacji przepływu PageRank w serwisie,
  • użyteczności (usability) obecnie istniejącej witryny,
  • dostosowania grafik w serwisie do images.google.pl,
  • w przypadku użycia technologii flesh, dostosowanie jej do potrzeb wyszukiwarek.

Dzięki przeprowadzonemu przez nas audytowi SEO wszystkie niedoskonałości strony w kontekście pozycjonowania zostaną wychwycone, a co za tym idzie będzie można opracować dokładny plan działania w celu usunięcia istniejących wad. Zoptymalizowana pod kątem SEO strona www będzie częściej odwiedzana i będzie znajdować się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.

←  nasze kompetencje

Pomagamy markom wykorzystać Internet
i technologie internetowe na potrzeby ich biznesu

Skontaktuj się z nami:

+48 12 628 51 25

+48 12 421 46 12

kontakt@veneo.pl

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.veneo.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce cookies